LifeStyle

Fă-ți bagajele, Vegeta te trimite în Croația!

Cu gândul la pasionații de grătare, Vegeta dă strartul la premii, printr-o campanie derulată în magazine, în perioada 27 iulie – 27 septembrie. Sub sloganul „Vegeta Grill încinge grătarele cu premii”, toți cei care vor achiziționa produsele Podravka participante la consurs au șansa la o vacanță în doi, cu gust mediteranean, pe meleaguri croate. În plus, Vegeta pune la bătaie 10 grătare electrice Tefal acordate la extragerile săptămânale și 1000 de accesorii de grătar oferite la extragerile zilnice. 

În luna mai a.c., Vegeta a lansat pe piața românească un produs unic și inovator dedicat marinării. Condimentele lichide Vegeta Grill promit marinarea cărnii în doar 30 de minute și vin în 5 sortimente: barbeque, universal, cu bere, cu usturoi și picant. Fără să conțină conservanți și coloranți artificiali sau monoglutamat de sodiu, Vegeta Grill se mândrește cu studiul Institutului American pentru Cancer ale cărui rezultate indică faptul că produsul împiedică formarea compușilor cancerigeni (HCA) într-un procent de peste 90%.

„Concursul Vegeta Grill încinge grătarele cu premii este invitația pe care noi o adresăm românilor de a se bucura cât mai mult de timpul petrecut în aer liber, la grătar, alături de familie și prieteni, savurând o mâncare bună, gătită cu drag și cu mult gust. Ajutorul vine din partea Vegeta sub forma condimentelor lichide, oferind garanția că prin marinarea cu acestea preparatele din carne devin mai suculente și se gătesc mai rapid. Suntem dornici să vedem reacția românilor la campania noastră și sperăm într-o participare mare, pentru că avem mare încredere în produsele noastre. Calitatea produselor și inovația sunt principalele atribute care caracterizează brandul Vegeta și compania Podravka, alături de sufletul pe care îl punem zilnic în munca noastră. Prin premiul cel mare, vacanța pentru două persoane în Croația, ne-am dorit să îi aducem pe consumatorii noștri fideli mai aproape de valorile companiei și să cunoască câte puțin din cultura croată și bucătăria mediteraneană specifică zonei. Peisajele minunate vin la pachet cu distracția și buna dispoziție pe care Croația le garantează turiștilor săi”, a declarat Cristina Ghiurluc, Marketing Director Podravka România.

Produsele participante la concursul „Vegeta Grill încinge grătarele cu premii” sunt condimentele Vegeta, lichide și deshidratate, și garnitura Ajvar marca Podravka. La achiziționarea oricărui produs participant în campanie, cumpărătorul poate înscrie pe site codul unic menționat pe ambalaj și intră automat în tragerile la sorți atât pentru premiile zilnice și săptămânale, cât și pentru marele premiu – excursia pentru două persoane în Croația.

Toate detaliile despre concurs, regulamentul și magazinele partenere sunt disponibile pe site-ul www.vegeta.ro/grill-concurs.

 

 

Related posts

Ariston continua investitiile in imagine prin lansarea unei noi campanii de publicitate

Adina Meyers

Campioana olimpică Ana-Maria Brânză va avea emisiune la Digi24

Adina Meyers

Cele mai murdare suprafețe din camera de hotel

Adina Meyers