LifeStyle

Electrolux isi dezvolta brandul cu o noua identitate vizuala

Electrolux a lansat o noua identitate vizuala pentru brandul companiei. Improspatand logotipul iconic si stabilind noi standarde pentru imagistica si culori, desingul este creat pentru a atrage atentia si a iesi in evidenta oriunde consumatorii intra in contact cu Electrolux.

„Electrolux isi continua drumul catre a deveni o companie de talie mondiala, concentrata pe inovatia dedicata consumatorilor si pe branduri puternice. Un element-cheie il constituie crearea unei experiente de brand captivante si diferentiatoare, care este coerenta in fiecare punct de contact cu consumatorul. Noua noastra identitate vizuala ne va ajuta sa atingem acest obiectiv in peisajul digital si al retailului, care s-au modificat dramatic in anii trecuti,” a declarat MaryKay Kopf, Chief Marketing Officer al Electrolux Group. 

Noul logotip prezinta numele companiei intr-un nou font, exclusiv pentru Electrolux, si pune mai mult accent pe mereu actualul simbol Electrolux, utilizat pentru prima data in 1962. „Avand in prim-plan un simbol atat de distinctiv, noua identitate vizuala comunica intr-o modalitate moderna si inovatoare, mentinand in acelasi timp asocierile cu increderea si calitatea cu care consumatorii s-au obisnuit din partea brandului nostru,” a afirmat MaryKay Kopf.

„O identitate vizuala inseamna mult mai mult decat o schimbare a logo-ului si paletei de culori. Ea reprezinta un nou inteles al brandului Electrolux, a ceea ce inseamna produsele  si serviciile noastre si al felului in care dorim sa fim perceputi,” a adaugat MaryKay Kopf. „Noua identitate vizuala va duce catre o mai buna recunoastere, implicand oamenii intr-un mod pozitiv si emotional, inspirandu-i, identificand beneficii-cheie si ajutandu-i sa gaseasca ceea ce cauta.”

Noua identitate vizuala va fi vizibila oriunde consumatorii intalnesc brandul Electrolux – in magazine, online, pe ambalaje si prin intermediul terminalelor mobile. Lansarea va avea loc in etape, incepand cu 14 ianuarie 2015. 

Related posts

Luxury Lifestyle Fair – trei zile memorabile intr-un cadru de exceptie!

Adina Meyers

Praktiker Romania lanseaza o campanie inedita in care clientii aleg produsul aflat la promotie

Adina Meyers

Strategia Egger a avut succes

Adina Meyers