Image default
LifeStyle

EGO – ” Selectia lui Karl Lagerfeld exclusiv pentru Rosenthal”

Frumusete si perfectiune in toata splendoarea lor. Rosenthal este sinonim cu luxul, cu un stil de viata si un simt estetic aparte. Este creatorul unor obiecte fara de care cultura meselor sofisticate si a resedintelor contemporane nu ar mai fi fost aceeasi. Principiul ce guverneaza aceasta companie, leader mondial in domeniu, este traditia impletita cu avant-gardismul.

Experienta acumulata de-a lungul a aproape 130 de ani , dorinta continua de a inova precum si colaborarea cu cei mai talentati designeri, arhitecti, artisti si maestrii contemporani garanteaza succesul acestei companii de renume international. 

Celebrul creator de moda Karl Lagerfeld se dedica la rândul sau frumosului. In afara creatiilor sale pentru cele mai mari case de moda ( Chloe, Fendi, Chanel), designerul este recunoscut la nivel international si pentru o alta latura a geniului sau : fotografia. 

Astazi, Karl Lagerfeld foloseste creatiile din portelan Rosenthal pentru a alcatui scene neasteptate, in cadrul unei colaborari fara precedent, intitulata simplu : EGO. 

Planul initial presupunea sa realizez un set de 12 fotografii, iar eu am avut la sfârsitul sesiunii foto vreo 60, pur si simplu pentru ca totul a decurs extrem de bine si am cam pierdut notiunea timpului ” declara Karl Lagerfeld, rugat sa descrie creatiile sale pentru Rosenthal.

Pe de-o parte pur si simplu iubesc aceasta marca, pe care o consider realmente o parte integranta a traditiei germane; pe de alta parte sunt adeptul muncii ca legatura intre frumusete si funtionalitate“. Incepand cu selectarea produselor si pâna la conceptia artistica a campaniei, Lagerfeld ne prezinta Rosenthal intr-o viziune extrem de personala, prin intermediul unei selectii de fotografii care il definesc perfect – EGO . 

Designerul prezinta portelanul Rosenthal intr-o noua ipostaza, neobisnuita, cu ajutorul celui mai in voga model masculin al momentului, Brad Kroenig. 

” Am ales un model masculin tocmai pentru ca vroiam sa ma joc putin cu cliseul burghez legat de serviciile de masa din portelan si cristal. Barbatul pare a reprezenta contrariul fragilitatii si al vulnerabilitatii acestor obiecte pretioase, dar se prea poate sa fie vorba doar de o superba iluzie”, spune Lagerfeld. 
 
Toate motivele folosesc estetismul fotografiei alb negru in mod perfect coerent. Designerul creeaza astfel propriul sau limbaj vizual, jucându-se cu clisee si confruntând transparenta si vulnerabilitatea cu expresivitatea extrem de puternica a modelului masculin. Stilul sau? Cel de a nu se limita la un stil anume. 

Chiar si dupa aproape 130 de ani de istorie corporatista, Rosenthal fascineaza prin modernitatea sa. Traditie si inovatie : Rosenthal a continuat sa se dezvolte intre acesti doi poli – unit si motivat de ambitia de a crea cel mai modern design, in fiecare epoca : “Piesele edificatoare ale vremurilor noastre“. 

Philip Rosenthal a recunoscut valoarea inestimabila a designului inca din anii 1950. Impresionat de “designul industrial” prezent la acea vreme in Statele Unite si de avant-garda din Italia, fiul extrem de inovator al fondatorului companiei indrazneste sa rupa traditia designului portelanului. El invita tineri artisti si designeri creativi la Selb, in Germania, pentru a nascoci forme moderne, nemaivazute pana atunci, marcând astfel nasterea unei noi divizii in cadrul companiei mama – Rosenthal Studio Line. 

Alaturi de artisti celebrii precum Walter Gropius, Timo Sarpaneva sau Raymond Loewy, Rosenthal devine pionierul designului contemporan de produs.

Acest rol de leader in domeniu i-a conferit motivatia necesara pentru a continua sa fie mereu in avant-garda tendintelor in materie de design.

Fotografiile campaniei EGO sunt expuse in magazinele Rosenthal din intreaga lume precum si la sediul central al companiei de la Selb, in Germania. 

Articole similare

Cartofi cu carnati

Mihaela Calin

Masuri pentru protejarea bebelusilor

Elena Virlan

O masa de cafea pentru care urmele de pahare sunt istorie!

Alexandra Petraru

Lasă un comentariu