LifeStyle

Duraziv: Inaintea sarbatorilor pascale cresc vanzarile de produse de calitate

Producatorul autohton de materiale de constructii Duraziv estimeaza ca o crestere importanta a vanzarilor de produse destinate lucrarilor de finisaj in aceasta perioada. Produsele achizitionate in lunile de primavara sunt destinate lucrarilor de renovare. Potrivit Duraziv in aceasta perioada aceste proiecte sunt mai putin costisitoare, iar oferta din piata este mai larga ca urmare a multitudinii targurilor de profil.

Potrivit estimarilor Duraziv produsele cele mai cautate la rafturi primavara sunt gleturile, vopselele lavabile, adezivii si chiturile de rosturi. Toate aceste produse sunt utilizate preponderent in cadrul lucrarilor de renovare.

„Si in 2011, ca de altfel in fiecare an, se observa o evolutie pozitiva a vanzarilor in perioada anterioara sarbatorilor pascale. Se observa o evolutie buna in special pe segmentul de produse premium, ceea ce inseamna ca se achizitioneaza produse pentru proiecte individuale de renovare”, declara Gabriel Constantin, Manager B2B Duraziv.

Principalele lucrari de renovare care pot fi realizate in aceasta perioada sunt cele de finisaj. Practic se inlocuiesc placile ceramice, se monteaza parchet si se zugraveste. Intr-o locuinta individuala, spatiile care primesc de obicei un aspect nou sunt baile si bucatariile, camerele cele mai utilizare intr-o locuinta.

Costurile proiectelor de renovare variaza in functie de buget. Costurile medii pentru renovarea unui apartament de bloc obisnuit, de dimensiuni medii, fara a lua in calcul inlocuirea instalatiilor sanitare sau a parchetului, sunt de circa 2.800 – 3.000 de lei. Vorbim de un apartament de 60 de metri patrati, cu o suprafata desfasurata de 210 metri patrati (incluzand asadar toti peretii). Lucrarile efectuate in acest buget ar presupune indreptarea peretilor si tavanelor cu glet de finisaj, aplicarea unei vopsele lavabile si a amorsei aferente, montarea de gresie si faianta.

„Lucrarile de renovare sunt recomandate in aceasta perioada, clientii putand beneficia de o serie importanta de avantaje, cele mai notabile fiind costurile mai mici de achizitie, dar si de varietatea de solutii disponibile”, declara Gabriel Constantin.

Foarte multi clienti realizeaza lucrari de renovare primavara, deoarece doresc sa profite de promotiile si reducerile de preturi din aceasta perioada. De asemenea, acesta este un interval in care costurile cu manopera sunt de obicei mai reduse. Pot fi gasiti mai usor acum meseriasi care practica costuri mai mici si sunt mai atenti la lucrare. Cei mai pretentiosi pot apela acum si la noile tendinte in domeniu (vopsele, placi ceramice, decoratiuni) prezentate la targurile de specialitate programate in preajma Pastelui.

Duraziv a lansat anul trecut un produs inovator destinat proiectelor de renovare. Vopseaua Duraziv Fara Miros este singurul produs din piata care face posibila locuirea in aceeasi zi in imobilulul in care a fost aplicata. Duraziv Fara Miros este primul produs industrial din Romania care a primit eticheta ecologica. Anul trecut compania a vandut vopsele de peste 2 milioane de euro.

Related posts

Istoria cravatei la Muzeul National de Arta al Romaniei

Adina Meyers

Wetterbest, crestere de 25% in primele 9 luni din 2015

Adina Meyers

Cu ce curățăm pardoselile? Soluții profesionale sau homemade?

Adina Meyers