LifeStyle

CEVISAMA, mai mult decat ceramica

Expozantii spanioli (65%) si internationali din Germania, Argentina, Australia si alte 30 de tari au continuat si anul acesta (desi pronosticurile au fost demoralizante in situatia de criza declarata) sa prezinte clientilor vizitatori de toate categoriile produse aflate in topul cerintelor mondiale in design si tehnologie, creatii avangardiste pentru utilarea bailor si centrelor de wellness, aplicatii de ultima ora in arhitectura, tehnologii al caror produs final uimeste prin textura, efect optic si fiabilitate.
O sectiune aparte a targului, „Trans/hitos“, un spatiu dedicat expunerii de proiecte inovatoare, un iglu din placi ceramice, a impresionat prin aplicatii neconventionale si idealiste ale ceramicii in arhitectura si design.
Anul acesta, sloganul a fost „Networks“, sugestiv creat, legat de ceea ce inspira de fiecare data Trans/hitos: co-operare, o societate intr-o atmosfera de co-existenta, un spatiu fara frontiere.

Articole similare

Inovatie in bucatarie cu tehnologia ActiFry de la Tefal

casamea.ro

Apartamente de 5 stele in centrul orasului, la InCity Residences

casamea.ro

Programul In Culise 10-16 August

comunicat de presa

1 comment

Gxgwdod 15 April, 2020 at 11:46 pm

Thoughtfully dickens generic viagra online kennels maintain viagra coupon

Reply

Lasă un comentariu