LifeStyle

CEVISAMA, mai mult decat ceramica

Expozantii spanioli (65%) si internationali din Germania, Argentina, Australia si alte 30 de tari au continuat si anul acesta (desi pronosticurile au fost demoralizante in situatia de criza declarata) sa prezinte clientilor vizitatori de toate categoriile produse aflate in topul cerintelor mondiale in design si tehnologie, creatii avangardiste pentru utilarea bailor si centrelor de wellness, aplicatii de ultima ora in arhitectura, tehnologii al caror produs final uimeste prin textura, efect optic si fiabilitate.
O sectiune aparte a targului, „Trans/hitos„, un spatiu dedicat expunerii de proiecte inovatoare, un iglu din placi ceramice, a impresionat prin aplicatii neconventionale si idealiste ale ceramicii in arhitectura si design.
Anul acesta, sloganul a fost „Networks„, sugestiv creat, legat de ceea ce inspira de fiecare data Trans/hitos: co-operare, o societate intr-o atmosfera de co-existenta, un spatiu fara frontiere.

Related posts

Daikin România: afaceri în creștere și consolidarea poziției de lider al pieței HVAC, în anul financiar recent încheiat

Adina Meyers

„Grigore Antipa – 150” la Piatra-Neamț

Adina Meyers

Avantajele unei statii de calcat de inalta presiune

Adina Meyers