LifeStyle

CEVISAMA, mai mult decat ceramica

Expozantii spanioli (65%) si internationali din Germania, Argentina, Australia si alte 30 de tari au continuat si anul acesta (desi pronosticurile au fost demoralizante in situatia de criza declarata) sa prezinte clientilor vizitatori de toate categoriile produse aflate in topul cerintelor mondiale in design si tehnologie, creatii avangardiste pentru utilarea bailor si centrelor de wellness, aplicatii de ultima ora in arhitectura, tehnologii al caror produs final uimeste prin textura, efect optic si fiabilitate.
O sectiune aparte a targului, „Trans/hitos„, un spatiu dedicat expunerii de proiecte inovatoare, un iglu din placi ceramice, a impresionat prin aplicatii neconventionale si idealiste ale ceramicii in arhitectura si design.
Anul acesta, sloganul a fost „Networks„, sugestiv creat, legat de ceea ce inspira de fiecare data Trans/hitos: co-operare, o societate intr-o atmosfera de co-existenta, un spatiu fara frontiere.

Related posts

O chiuveta curata inseamna un mediu sanatos pentru tine si familia ta

Adina Meyers

1 iunie la Muzeul Antipa

Adina Meyers

Castiga un trandafir de dulceata de la FamousRoses.eu

Adina Meyers

Acest site foloseşte cookie–uri. Prin continuarea navigării, eşti de acord cu modul de utilizare a acestor informaţii. Accept Află mai multe