Amenajari Exterioare

Ce cumpără românii de pe internet pe timp de pandemie

Pe timp de pandemie, vânzările de produse de casă şi grădină cresc aproape cu 90%.

Primăvara a adus o creştere cu mult peste 80% a vânzărilor de produse din categoria casă şi grădină, pe fondul startului sezonului de munci agricole şi de lucru în gospodării, dar mai ales pe fondul pandemiei de coronavirus.

Nevoiți să stea acasă, din cauza pandemiei, mulți și-au dat seama că pot petrece cu folos timpul liber și s-au apucat de grădinărit. Și asta se vede din vânzările online, care au avut creșteri semnificative pe toată perioada stării de urgență.

Unii s-au mutat temporar la casa bunicilor, iar alții au renunțat la gazonul din fața casei, în favoarea grădinăritului urban. Vânzările de răsaduri au crescut semnificativ anul acesta, iar oamenii abia așteaptă să vadă dacă s-au prins în pământ și vor rodi.

Comerțul online s-a dublat în luna aprilie

Pe perioada stării de urgență s-au observant creșteri semnificative în ceea ce privește comerțul online. O analiză a comportamentului de consum înregistrat în cadrul platformei de marketing afiliat 2Performant arată creșteri importante pe anumite categorii de produse, dar și ce obiceiuri de cumpărături online au dezvoltat românii.

Unde au fost înregistrate cele mai mari creșteri

Cele mai mari creșteri în perioada 16 martie – 14 mai au fost înregistrate pe domeniile: beauty, cumpărături din hypermarket și magazine alimentare, articole pentru copii, produse pentru animale de companie, articole pentru casă și grădină.

Pentru unele dintre aceste categorii vânzările în perioada stării de urgență aproape că s-au triplat, generând venituri considerabile.

Creșterile în funcție de tipul categoriei

Categoria produselor pentru copii (Babies Kids & Toys) – creșterile au fost de +265.9%, cu vânzări de 1.410.864 euro

Categoria articolelor pentru animale de companie (Pet Supplies) – creșteri de +151.5% și vânzări de 260.372 euro

Categoria produselor pentru casă și grădină (Home & Garden) – creșteri de +88.5%, cu vânzări de 1.050.413 euro

Categoria produselor electronice IT&C (Electronics IT&C) – creștere de +38.5%, cu vânzări de 1.600.074 euro

Categoria cărți, filme și muzică (Books Movie & Music) – creștere de +22.4%, cu vânzări de 1.313.284 euro

Analiza a fost realizată în cadrul platformei 2Performant pe perioada 16 martie – 14 mai și comparată cu intervale din anii precedenți.

Foto Pixabay

Related posts

Holul de la intrare – o carte de vizita pentru locuinta ta

Adina Meyers

VIDEO. Cel de-al doilea castigator al concursului Casa Mea si Ideal Standard

Adina Meyers

E timpul pentru un grătar? Îți propunem un design de grădină în ton cu anul 2021

Adina Meyers