LifeStyle

Brico Dépôt deschide sase depozite noi

Brico Depot, parte a grupului Kingfisher, liderul absolut al pietei de bricolaj din Europa, aniverseaza un an de prezenta pe piata din Romania; un an incununat de realizari veritabile, o viziune si know how implementate cu succes la nivel local si 14 depozite transformate in timp record.

Un an incununat de succes

14 martie 2014 – Brico Dépôt inaugureaza primele doua depozite in Orhideea si Pantelimon, zone cu trafic intens din Bucuresti. Pe parcursul anului trecut, procesul de transformare al magazinelor Bricostore in depozite Brico Dépot a continuat intr-un ritm alert, dar concis. Intr-o singura zi, pe data de 17 octombrie, specialistul in bricolaj a adus sase magazine Bricostore sub sigla Brico Dépôt, totalizand un numar de opt depozite in Romania.

« 2014 a fost un an in forta. Succesul inregistrat de primele doua unitati deschise in Orhideea si Pantelimon, ne-au dat increderea necesara dezvoltarii lucrarilor intr-un ritm sustinut. Pe 17 octombrie, intr-o singura zi, am inaugurat sase depozite, in urma unui proces de transformare care a durat mai putin de doua luni », a declarat Patrick Papot, Director General Delegat Brico Dépôt.

13 martie 2015 – Deschiderea a sase depozite noi

Pentru inceputul de an si debutul sezonului de bricolaj, Brico Dépôt anunta deschiderea oficiala a magazinelor situate in Constanta, Calarasi, Braila, Drobeta Turnu Severin, Suceava si Focsani. Noutatea pe care acest val de transformari o aduce este faptul ca depozitele au ramas deschise pe toata durata lucrarilor de reamenjare, cu scopul de  a facilita continuitate si eficienta clientilor care sunt in cautarea unor solutii pentru proiectul lor de constructie, dar si pentru a le oferi posibilitatea de a-si face cumparaturile intr-un ambient favorabil.

Cele sase depozite completeaza seria de magazine achizitionate in 2013 si amenajate dupa structura de succes a Brico Dépôt.

« Suntem aproape de finalizarea tuturor unitatilor achizitionate anul trecut. Dupa un an intens, desfasurat intr-un ritm de munca alert, in care fiecare angajat si colaborator si-a adus contributia personala, am reusit sa taiam panglica a 14 unitati Brico Dépôt situate in Capitala si in tara. Este o experienta unica! Suntem cu  adevarat mandri ca am reusit sa implementam un concept nou si inovator, dar si un vocabular specific profesionistilor in bricolaj, intr-o perioada atat de scurta. Le multumesc tuturor angajatilor si  colaboratorilor pentru implicare, dar mai ales pentru profesionalismul de care au dat dovada si ii invitam pe locuitorii acestor orase sa descopere universul Brico Dépôt», a declarat Patrick Papot, Director General Delegat Brico Dépôt.

Modelul de business Brico Dépôt are la baza patru concepte esentiale prin care isi exprima unicitatea pe piata de bricolaj:

Volume si autoservire

Preturi mici in fiecare zi

Comert subliniat de produse « Arivaj »

Unitati de tip « depozit »

Traseul in depozite este organizat in jurul a trei poli importanti: materiale de constructii si renovare, amenajari interioare si unelte necesare pentru realizarea lucrarilor.

Brico Dépôt se adreseaza atat clientilor profesionisti, cat si amatorilor in bricolaj. Cu toate acestea, clientul frecvent Brico Dépôt detine o experienta peste media bricoleur-ului obisnuit.

Brico Dépôt, detinut de compania britanica Kingfisher, opereaza in prezent in 14 puncte comerciale din Romania: trei in Bucuresti – Pantelimon, Orhideea si Chiajna, si 11 magazine deschise in tara: Ploiesti, Pitesti, Brasov, Arad, Oradea, Suceava, Focsani, Braila, Drobeta Turnu Severin, Calarasi si Constanta.

In fiecare din cele 14 magazine clientii vor gasi esentialul pentru proiectul lor de constructii, in fiecare zi, incepand cu ora 07:00.

 

 

 

Related posts

Electrolux introduce noile etichete energetice pe toate modelele sale de aspiratoare

Adina Meyers

Efectul pandemiei: Românii redescoperă produsele locale

Adina Meyers

(P) Narcisa Suciu revine în ţară pentru concertul Alexandrei Uşurelu de la TNB

Adina Meyers