Multe persoane preferă să lucreze ca freelancers, ceea ce înseamnă că au libertatea de a lucra din alte locuri decât din biroul pus la dispoziție de o firmă, sub presiunea unui program fix.

Totodată, companiile încep să le permită angajaților să lucreze de acasă, ceea ce pentru anagajatori poate însemna costuri mai mici, echipamente mai puțin uzate și angajați mai mulțumiți. 

Pentru cei care preferă să lucreze de la biroul de acasă, amenajarea spațiului de lucru presupune o serie de eforturi financiare, cu atât mai mult cu cât scopul este îmbunătățirea productivității. Dar orice investiție va merita pe termen lung. Lucrul de acasă este asociat deseori cu lipsa productivității, de aceea biroul trebuie amenajat în așa fel încât să inhibe procrastinarea.

Totodată, amenajarea biroului nu este o activitate simplă. Trebuie să ai aproape cât mai multe obiecte și în același timp să le structurezi foarte bine pentru a nu ocupa mult spațiu, mai ales dacă locuiești într-un apartament cu suprafața nu tocmai generoasă.

Biroul ar trebui să ocupe o cameră întreagă, tocmai pentru ca cel care lucrează să nu fie distras. Întreruperile afectează productivitatea, indiferent de designul interior al spațiului de lucru.

Este bine ca în birou să lipsească accesoriile inutile. Obiectele de artă sunt recomandate doar în cazul celor care trebuie să rămână creativi, și nu în cazul persoanelor care lucrează cu calcule sau care efectuează frecvent țeste. 

Scaunul este unul dintre cele mai importante obiecte din birou și cu cât este mai confortabil, menținând spatele într-o poziție corectă, cu atât este mai bine. 

Pentru a economisi spațiu ai nevoie de elemente de dezpozitare inteligente și de organizare pe măsură. Poți folosi cutii decorative pe care să le așezi pe rafturi pentru a crea impresia de sertare. Acestea arată foarte bine și dau o notă elegantă încăperii. 

Din birou nu trebuie să lipsească biblioteca. Toți avem cărți preferate cu care ne mândrim și pe care le vrem la îndemnă. Pe lângă aceastea, cărțile de specialitate, în funcție de domeniul tău de activitate, trebuie să fie așezate la vedere, astfel încât să le poți găsi repede.

Nu uita că printre hârtiile și dosarele din încăpere este bine să introduci mici obiecte decorative care să te relaxeze și să îți înfrumusețeze munca. Iată în galeria foto câteva idei de amenajare pentru birouri de toate dimensiunile.

Sursă foto: www.pinterest.com, www.shutterstock.com

 

 

 

Related posts

Gradina desavarsita prin eleganta

Adina Meyers

O grădină „la scară mare”

Adina Meyers

Grupul spaniol Porcelanosa a deschis un showroom in Bucuresti in parteneriat cu Delta Studio, in urma unei investitii de aproximativ o jumatate de milion de euro

Adina Meyers