ルイヴィトン 財布コピー スーパーコピー財布 スーパーコピー時計 スーパーコピー時計 偽物ブランド スーパーコピー スーパーコピー ブランドコピー スーパーコピー スーパーコピー スーパーコピー ブランドコピー ブランド時計コピー ウブロスーパーコピー ロレックス時計コピー エルメスコピー スーパーコピー スーパーコピー スーパーコピー iphoneケースブランドコピー ブランドコピー
スーパーコピー ルイヴィトンコピー ルイヴィトン財布コピー スーパーコピー Birou de acasă sau loc pentru inspirație? - casamea.ro

LifeStyle

Birou de acasă sau loc pentru inspirație?

A avea un loc în casă unde să lucrezi sau să îl folosești ca loc de inspirație personală nu este ceva excentric, ciudat sau super uimitor. Dimpotriva. Astăzi, din ce în ce mai mulți oameni aleg birou la domiciliu, deoarece lucrul de acasă oferă multe avantaje, inclusiv:

 

 

  • Program flexibil
  • Economisesc bani și timp
  • Libertatea de a-și exercita atribuțiile de serviciu în atmosfera de acasă și în papuci

 

Cum să creați un birou acasă sau un loc de inspirație ?

Pentru a putea lucra activ sau să vă gândiți la scenariul viitoarei cărți, aveți nevoie de un loc unde să vă puteți concentra. Veți avea nevoie de o zonă de lucru care să vă separe viața personală de cea profesională.

 

O zonă separată numai pentru dumneavoastră sau un colț într-o cameră mare?

Aceasta este întrebarea cu care se confruntă toți cei care doresc să lucreze de acasă. Suntem siguri că vă întrebați care este cea mai bună soluție.

Adevărul este că nu există o soluție corectă sau greșită și totul depinde de spațiul de care aveți nevoie pentru a lucra comod și eficient și de spațiul pe care îl aveți în casa dvs.

 

Spațiul de lucru

De cât de mult spațiu aveți nevoie pentru biroul dvs. de acasă depinde în mare măsură de natura muncii pe care o exercitați. Dacă lucrați în principal pe un laptop sau computer, atunci un colț din sufragerie, dormitor sau hol va fi potrivit  pentru dvs.

 

Dacă vă ocupați în domeniul artei, proiectați sau exercitați un alt tip de activitate care necesită mai mult spațiu sau echipamente specifice, atunci ar trebui să vă gândiți dacă să transformați nișa din dormitor, hol sau mansardă într-un birou separat. Și dacă veți folosi biroul de lucru ca loc de inspirație, atunci o masă stilată și un scaun ergonomic de birou lângă fereastra din sufragerie sau în spatele canapelei se vor încadra perfect.

Mărimea locuinței

Dacă locuiți într-un apartament mic și nu puteți crea o zonă de lucru separată. Atunci puteți aranja camera de zi pentru a vă găsi zona de lucru. De exemplu, puteți așeza canapeaua în mijlocul camerei și puteți așeza biroul și scaunul în spatele ei, creându-se  astfel biroul. Sau puteți folosi unul dintre colțurile camerei.

În acest caz, puteți așeza un birou în formă de L pe care să aranjați tot ce aveți nevoie pentru a lucra. Cabinetul de „colț” poate fi separat de restul camerei cu:

  • O etajeră de efect
  • etajeră înaltă cu rafturi deschise
  • comodă

 

Pentru un loc de birou puteți folosi și un colț liber în bucătărie, o nișă în dormitor sau să pe hol, dacă spațiul o permite. Opțiunile sunt infinite.

 

Uitați-vă cu atenție la casă, gândiți-vă la cât spațiu de lucru sau spațiu pentru inspirație aveți nevoie și fiți creativi. Și dacă aveți mai multe camere, mansarde, holuri sau aveți spațiu sub scări, puteți amenaja o cameră privată pentru a lucra în liniște.

 

 

Cum să vă amenajați biroul de acasă în cel mai bun mod?

Alegeți biroul și scaunul

Pentru a lucra productiv, biroul și mai ales scaunul trebuie să fie confortabil și comod. Așadar, alocați-vă timp pentru a găsi mobilierul cel mai confortabil pentru dvs. Amintiți-vă că veți sta ore pe scaun și pentru a vă simți confortabil în el. Acesta trebuie să fie:

  • reglabil pe înălțime,
  • cu cotiere moi,
  • ergonomice
  • să aibă mecanism de înclinare.

Biroul trebuie să fie la o înălțime adecvată pentru lucru. Și să aibă suficient spațiu liber pe care să așezați laptopul, imprimanta sau planșele la care lucrați.

 

Nu neglijați organizarea

Întrucât lucrați în atmosfera de acasă și spațiul pe care îl aveți nu este mare, trebuie să găsiți o modalitate de a profita la maximum de el. Adăugați rafturi deasupra biroului. Uutilizați comode și dulapuri verticale cu uși sau sertare pentru a vă organiza materialele de lucru.

Așezați etajere sau rafturi deschise pentru a stoca documentele la care lucrați în prezent. Dacă nu aveți spațiu liber pentru rafturi sau dulapuri, puteți folosi cutii pentru a le așeza sub birou.

 

Gândiți-vă și la lumină

Dacă aveți ocazia, organizați-vă biroul de acasă într-un loc cu ferestre prin care intră lumina naturală. Pe de o parte, astfel veți putea să vă luați ochii de pe monitor pentru câteva minute și să vă bucurați de priveliște prin fereastră. Iar pe de altă parte, lucrul la lumina zilei va îmbunătăți productivitatea procesului dvs. de lucru. Ca să nu mai vorbim că lucrul într-un spațiu cu lumină naturală reduce durerile de cap și oboseala ochilor. Ceea ce este foarte benefic pentru sănătatea dvs. pe termen lung.

Pentru zilele înnorate sau dacă lucrați seara, adăugați o lampă de masă cu lumină rece direcționată. Dacă este posibil, alegeți lămpi special concepute pentru a reduce oboseala ochilor.

 

Personalizați-vă spațiul

Deși este important să vă concentrați asupra muncii dvs. la biroul de acasă, este de asemenea important să creați un spațiu primitor în care să vă fie plăcut să lucrați. Adăugați câteva elemente personale pentru a vă personaliza locul de muncă și a-l face mai confortabil. Puneți fotografii de familie, o imagine preferată, un desen pe care copilul l-a desenat la școală. Sau reîmprospătați biroul de acasă cu verdeață sau o vază cu flori.

Gândiți-vă și la culori

Înconjurați-vă de culori care vă inspiră și vă motivează. Astfel de culori sunt galben, verde și albastru. Dacă biroul dvs. de acasă se află într-o cameră separată, îl puteți vopsi în aceste culor. Și puteți oferi spațiului de lucru mai multă individualitate.

Dacă ați amenajat o zonă de lucru în sufragerie sau dormitor, puteți utiliza oricare dintre aceste culori ca accent

  • un covor mic sub birou,
  • o eșarfă aruncată peste un scaun,
  • o pernă sau o operă de artă în oricare dintre aceste tonuri.
  • Păstrați biroul de acasă în stare perfectă

Pentru a nu fi distrași inutil, încercați să vă păstrați camera sau zona de lucru curată și ordonată. Instalați rafturi funcționale și practice pentru stocarea documentelor și, dacă intenționați să instalați dulapuri, asigurați-vă că aveți suficient spațiu. Așezați o tablă lângă birou pentru a vă vizualiza obiectivele și realizările și pentru a urmări termenele limită ale proiectului și sarcinile de finalizat.

 

Proiectați biroul de acasă pentru nevoi tehnice

Dacă zona de lucru este un colț al uneia dintre camere, trebuie să planificați cel mai sigur mod prin care pot trece toate cablurile.

În cazul în care este necesar, instalați o bandă de alimentare suplimentară pentru a porni alimentarea tuturor dispozitivelor cu care lucrați. Dacă biroul de acasă se află într-o cameră separată, asigurați-vă că există prize într-o loc accesibil.

 

Creați reguli clare

Acesta este probabil cel mai greu lucru de realizat. Dar pentru a vă putea concentra asupra muncii dvs., trebuie să vorbiți cu cei dragi și să stabiliți reguli pe care toată lumea să le respecte. Explicați-le că, chiar dacă sunteți acasă, lucrați de fapt și trebuie să vă izolați și să vă concentrați pentru a vă putea face treaba.

 

 

 

.

 

Articole similare

Gustul autentic al espresso-ului italian, cu Philips Saeco

Adina Meyers

Comunicarea este subliniata favorabil cand se folosesc sisteme de conferinta moderne

Adina Meyers

Cum se diferențiază Xiaomi de concurență

Adina Meyers