LifeStyle

Asociația Națională a Salvatorilor Montani din România a încheiat refacerea marcajelor a 300 de trasee turistice montane cu ajutorul campaniei “Culorile României” desfășurată de Policolor

Asociația Națională a Salvatorilor Montani din România a încheiat, luna aceasta, refacerea marcajelor a peste 300 de trasee turistice montane și renovarea a 25 de baze şi posturi salvamont  și 10 de refugii, toate lucrările fiind desfășurate cu materiale donate de Policolor în cadrul campaniei ”Culorile României”.   

”Din aprilie și până luna aceasta, când am intrat în plin sezon turistic, aproape toți cei 800 de salvamontiști din structurile noastre au fost implicați în acțiunile de refacerea a marcajelor traseelor turistice și renovare a bazelor , posturilor şi refugiilor salvamont. Vom continua lucrările de întreținere a traseeleor turistice până în toamnă, pentru a le facilita turiștilor și iubitorilor de sporturi montane practicarea în deplină siguranță în natură a activităților preferate”, a declarat Sabin Cornoiu, președintele Asociației Naționale a Salvatorilor Montani din România și ambasador al campaniei ”Culorile României”. 

Peste 5.000 de kg de emailuri pentru 21 de județe cu activitate salvamont 

Cele peste 5.000 de kg de vopseluri, emailuri și lac pentru lemn, în valoare de 56.600 lei, au ajuns în 21 din cele 24 de județe din România care au activitate salvamont, materialele fiind distribuite către 30 de unități de salvare montană. Au fost vopsiți aproximativ 1000 de stâlpi de marcaj, au fost făcute renovări la 25 de baze, posturi și refugii salvamont și, de asemenea, au fost reamenajate zonele de chei și canioane din Canionul Oltețului- munții Parâng, Cheile Corcoaia – Munții Mehedinți, canionul Valea lui Stan – Argeș și Vadul Crișului – Bihor.  

”Cand vorbim despre responsabilitate socială, în domeniul de activitate al salvatorilor montani apare o gravitate suplimentară a cuvântului responsabilitate. Marcarea traseelor și refacerea lor salvează vieți. Niciun alt obiectiv nu poate fi pe primul loc într-un proiect adresat comunității”, declară Camelia Dragomirescu, director de marketing Policolor.  

„Culorile României” este cel mai amplu proiect de responsabilitate socială, derulat la nivel naţional, care îşi asumă susţinerea comunităţilor urbane şi rurale, alături de a celor profesionale cu scopul de a creşte calitatea vieţii în comunităţi prin acţiuni de reamenajare, restaurare şi decorare a spaţiilor publice şi private, prin intermediul donaţiilor de materiale (vopsele, lacuri, emailuri, tencuieli decorative).  Anul acesta, pentru cele 15 proiecte incluse deja în program vor fi donate aproximativ 14 tone de vopsea, baițuri și tencuială. 

     –   30 de structuri salvamont din cele 38 existente în țară au beneficiat de materialele necesare renovării a 85 de refugii și 20 de cabane;
     –   Din aprilie și până în iulie au fost refăcute marcajele şi au fost efectuate lucrări de întreţinere la peste 300 de trasee turistice montane, aproape jumătate din totalul existent la nivel național; 
     –   Pentru toate lucrările desfășurate de salvamontiști și voluntari ai Asociației Naționale a Salvatorilor Montani din România au fost donate peste 5.000 de kg de emailuri în valoare de 56.600 lei. 

Proiectul „Culorile României” continuă programul de acţiuni de responsabilitate socială pe care Policolor îl derulează din 2015, momentul aniversarii a 50 de ani de experienta in productia de lacuri si vopsele a producatorului.

Policolor,producător de lacuri şi vopsele cu o experienta de peste 50 de ani în România. Compania oferă soluţii şi produse pentru decorarea şi finisarea casei sub brandurile SPOR, DEKO Professional, CasaBella, Vinarom, sisteme complete pentru refinisarea autovehiculelor, sub brandurile Klar Professional, Klar Ultra, Emaur si Silverpol- in cadrul Policolor Automotive și produse destinate acoperirilor industriale cu arie largă de aplicabilităţi aflate in cadrul Policolor Industrial Coatings.

Produsele Policolor sunt prezenteîn peste 3.000 de magazine de retail tradiţional, în marile reţele de bricolaj din România și în peste 1.000 de service-uri auto din țară. Compania dispune în prezent de o reţea de 12 magazine proprii.

Grupul Policolor – Orgachim operează două mari unităţide producţie: Policolor România şi Orgachim Bulgaria şi este liderul regional în domeniul tehnologiei vopselelor şi lacurilor în zona Sud-Est Europeană. 

Mai multe informaţii pe: www.policolor.ro

Articole similare

IKEA Pallady este oficial deschis!

casamea.ro

Primăvara picioarelor frumoase

casamea.ro

Viața după COVID-19. Tom Hanks: “Nu am respect pentru cei care nu poartă mască”

Cristiana Trifu

1 comment

Hadosja 15 April, 2020 at 10:19 pm

When a mortals sin not oneself viagra

Reply

Lasă un comentariu