LifeStyle

Ambiente merge la Roma

Desfasurat in centrul de Expozitii de la Frankfurt in perioada 13 – 17 februarie, in ciuda situatiei economice actuale, AMBIENTE 2009, cel mai mare targ din domeniul bunurilor de larg consum, a atras peste 140 000 de vizitatori si 4 600 de expozanti, cifre care indica faptul ca interesul consumatorilor pe domeniul decoratiunilor si obiectelor pentru casa se mentine la cote ridicate.

Cele 3 teme majore al manifestarii, Dining, Giving, Living au demonstrat ca tendintele principale se mentin si la nivelul decoratiunilor si accesoriilor pentru casa. Passione si Emotione raman doua directii importante urmarite in cadrul manifestarii.

Companiile producatoare au nevoie de identitate iar aceasta se poate realiza prin design care sa reziste in timp. Iar cum testele arata ca obiectele clasice se poarta in continuare, o concluzie care se desprinde este ca nu este necesar sa schimbam totul (si inclusiv designul), less is better.

Pentru editia urmatoare, din anul 2010, organizatorii au anuntat deja câteva schimbari majore menite sa imbunatateasca traseele si sa usureze vizitarea expozitiei tinand seama de tematicile si directiile urmarite. Insa cel mai important este anuntul referitor la organizarea in viitor a unui targ Ambiente la Roma in cadrul unei conferinte de presa special organizate. Alegerea locatiei (orasul Roma) a fost indelung studiata iar decizia finala a fost decisiv influentata de intentia de a atrage masiv producatorii, ofertantii si vizitatorii din intregul spatiu mediteranean (inclusiv nordul Africii) si astfel de a marca tendintele mediteraneene in materie de design si lifestyle.

Related posts

Delta Studio, official home of Porcelanosa, deschide un nou showroom in Chisinau

Adina Meyers

Beneficiile consumului de cartofi mov: leguma anti-cancer

Adina Meyers

5togo lansează brand-ul propriu de cafea pentru acasă și siropuri gluten free

Adina Meyers