Ambient, unul dintre liderii pieţei autohtone de comerţ cu materiale de construcţii, finisaje şi amenajări interioare, împlineşte 19 ani de existenţă pe piaţa din România.
Astfel, dacă anul trecut, compania ajungea la vârsta maturizării (18 ani), fiind recent trecută printr-un proces de reorganizare şi repoziţionare a propriului business, acum, Ambient şi-a obţinut stabilitatea şi reconfirmă promisiunile realizate faţă de clienţii şi partenerii săi.
,,Anul trecut am sărbătorit ,,majoratul” Ambient, realizând şi un bilanţ al tuturor momentelor foarte bune dar şi dificile care au format compania şi echipa aflată la conducerea ei pe tot parcursul celor 18 ani. Dar cel mai important lucru de care suntem mândri la cea de a nouăsprezecea aniversare este că am reuşit să folosim toată această experienţă tocmai pentru a deveni mai buni în ceea ce facem pe piaţa din România: avem un business sănătos şi în creştere de la an la an, orientat către client şi susţinut de o echipă profesionistă de top management,” a declarat domnul Ioan Ciolan, Directorul General al Ambient.
În prezent, Ambient este o companie organizată în două divizii, adresate celor două tipuri principale de clienţi: retail şi distribuţie. Divizia Retail este formată din reţeaua de 12 centre comerciale. Fiecare centru comercial este locul in care clienţii gasesc soluţii complete pentru proiectele lor de renovare şi construcţie a casei. Divizia de distribuţie este formată dintr-o puternică reţea de vânzări cu 14 puncte de lucru şi depozite de materiale de construcţii. Companiile care construiesc, ca şi meşterii specializaţi, găsesc în Ambient un partener pe termen lung şi condiţii comerciale adecvate afacerii lor.