Nu doar designerii aleg să lucreze cu anumiți producători pentru amenajări interioare, ci se întâmplă și invers. Tot mai multe companii apelează la designeri pentru colecțiile noi. Este și cazul grupului Barlinek, lider în lume, în producţia de parchet stratificat, care a lansat o provocare creativă unei echipe de 4 tineri designeri.
Astfel, Agata Smok, Joanna Ochota, Anna Łoskiewicz-Zakrzewska și Maja Sobura au fost invitați de Barlinek să coopereze la crearea colecției "Tastes of Life". Conceptul creativ al acestei colecții a pornit de la o interpretare contemporană a tuturor aspectelor pe care le apreciem zilnic, care ne aduc bucurie și ne fac viața confortabilă și plăcută.
Rezultatul este unul spectaculos, o colectie proaspătă dar în același timp atemporală, care poartă amprenta armoniei, echilibrului, care vorbește despre intensitatea cu care trebuie trăită fiecare clipă și care va fi apreciată nu doar acum, ci de-a lungul anilor.
Care a fost aportul lor?
1. Identitatea produsului
Ne dorim să fim originali în proiectarea interioarelor, de aceea compania Barlinek a lansat mereu produse cu personalitate, care aduc un echilibru între caracteristicile practice și cele vizuale, însă o relație emoțională devine mai importantă. Istoria produsului, conceptul, persoana care stă în spatele, fac ca produsul să fie unic. "Tastes of Life" înseamnă, de fapt, patru identități diferite, patru percepții asupra decorațiunilor interioare. Varietatea se dezvăluie prin cele 21 de modele de pardoseli şi poate satisface toate gusturile.
2. Abordarea
Designerii Barlinek urmăresc îndeaproape tendințele pieței. Grație acestui lucru, ei știu care vor fi direcțiile în materiale de amenajări în viitor și ce soluții noi vor deveni disponibile. Conversațiile cu designerii au inspirat Barlinek să pună în aplicare tehnologia unică de colorare dublă a placilor de parchet Barlinek. Structura din lemn natural a fost expusă în procesul de periaj. Apoi, un strat subţire de chit alb a fost aplicat și întreaga suprafață a fost acoperită cu o gamă selectă de vopsele pentru lemn. Rezultatul îmbină perfect autenticitatea lemnului natural, cu atingerea designerului.
3. Cunoașterea nevoilor clienților
Un designer lucrează cu clienții în fiecare zi și acționează ca un fel de "psiholog interior" – aud problemele, nevoile, experiențele și visele despre casa perfectă și interiorul care ii reprezintă pe cei ce își amenajează locuințele.Designerii colecţiei "Tastes of Life " sunt implicaţi nu numai în selecția culorilor și finisarea plăcilor, dar şi în procesul de evaluare a podelelor în scopuri practice. Testarea rezistenței produsului în cazul celor mai frecvente probleme, adică alunecare, scârțâit sau fisuri s-a dovedit a fi un succes, parchetul Barlinek este rezistent la orice efecte negative ale temperaturii sau umidității datorită structurii în cruce.
Mai multe despre colecţia ”Tastes of Life”: www.barlinek.ro
Grupul BARLINEK comercializează parchet din specii de lemn nobil european şi exotic în 55 de ţări de pe 5 continente.
De asemenea, compania produce parchet certificat pentru facilităţi sportive, plinte pentru pardoseli și biocombustibili: peleți şi brichete din lemn pentru şeminee, bine cunoscute pentru calitatea acestora.