Home LifeStyle

A început de jos, dar și-a îndeplinit visul! Povestea unui tânăr antreprenor care a cunoscut succesul!

Ce se intampla atunci cand iti doresti succesul si esti dispus sa muncesti din greu pentru acest lucru? Pentru Nathaniel Geana, totul a pornit de la un simplu job in timpul facultatii. Cu toate acestea, in timp, atat munca depusa, cat si intelegerea aspectelor de business au condus la construirea unei cariere pe care multi si-o doresc, dar pentru care putini sunt dispusi sa se sacrifice.

Cum a inceput totul pentru Nathaniel Geana si cum a ajuns de la un post de livrator la pozitia de CEO al H2On, brand romanesc care livreaza apa si cafea la domiciliu si birou, cu francize pe tot teritoriul tarii?

Reporter: Nathaniel, ne poti spune mai multe despre inceputurile acestui business?

Nathaniel Geana: “Cred ca unul dintre marile avantaje a fost si ca am avut parte de aceasta experienta, invatand tot procesul de business pas cu pas, pornind de jos. De fapt, cred ca acesta a fost primul meu job important, acela de agent de livrari. Acest lucru se intampla in timpul facultatii, vazandu-ma nevoit sa-mi impart timpul intre scoala si serviciu. De la carat mii de bidoane, prin ploaie sau canicula, am ajuns apoi agent de vanzari. In aceasta noua pozitie, am inteles mai bine ce cauta oamenii cu adevarat de la un business si am incercat sa le ofer ce isi doreau. In cativa ani, am fost promovat ca manager regional si director executiv. Firma pe care o manageriam a devenit foarte profitabila si a fost vanduta. Cateva luni mai tarziu, mi-am deschis propriul business, H2On.”

R: Cum ai reusit sa te detasezi de alte companii in acest climat competitiv?

N.G.: “Experienta dobandita timp de 6 ani m-a ajutat enorm, atat in intelegerea modelului de afacere, cat si in relatiile cu partenerii si cu angajatii. Am inteles ca trebuie sa ai grija sa iti „cresti” oamenii cu care lucrezi, sa creezi in jurul tau o “familie”. In ceea ce priveste afacerea propriu-zisa, am reusit sa identificam elementele lipsa de pe piata din Romania, astfel incat sa cream un nou brand pe segmentul  de imbuteliere a apei in ambalaje de 19 litri, patrunzand astfel pe o nisa unde nu aveam concurenta. Secretul suprematiei pe piata de nisa pe care am ales sa ne desfasuram activitatea consta atat in calitatea apei furnizate, despre care mai marii companiei spun ca este extrasa din cea mai mare panza freatica din tara, Fratesti, de la aproximativ 180 m adancime, cat si in pretul mic al serviciului prestat.”

R: Cine sunt clientii H2On?

N.G.: “Serviciul unic pe care il ofera H2On a fost initial gandit pentru firme mici si medii care nu dispun de timpul necesar aprovizionarii cu apa si cafea. Modul profesionist in care am inteles sa ne facem treaba ne-a castigat, relativ repede, si simpatia persoanelor fizice care au ales sa apeleze la serviciile noastre. Asa se face ca, in momentul de fata, H2On asigura mare parte din distributia apei potabile la nivel de Capitala, insa planuim si o extindere la nivel national!”

R: Care crezi ca sunt atuurile unui antreprenor de succes?

N.G.: “Probabil cel mai important aspect al unei afaceri este castigarea increderii clientilor. In urma experientei acumulate, dar si a unei analize detaliate a pietei de dozatoare de apa, am reusit sa identificam lipsurile din relatiile cu clientii, precum si cele mai bune metode de rezolvare a acestor neajunsuri. Dupa infiintarea H2On, am constatat ca, desi exista mai multe companii de profil, modul de abordare si de lucru cu clientii este destul de greoi. De exemplu, in multe cazuri, se intampla sa fii nevoit sa suni, sa astepti apoi un agent de vanzari pentru a semna un contract cu foarte multe clauze, unele dintre ele chiar abuzive, iar daca, peste ceva timp, nu mai doresti sa consumi apa contractata, trebuie, oricum, sa platesti contravaloarea pana la termenul final al contractului.

Prin urmare, noi le-am oferit clientilor nostri incredere, stiind ca sunt deja satui de contracte pentru fel si fel de utilitati, devenind astfel prima companie din domeniu care ofera un pachet de servicii fara contract, fara comanda minima lunara, fara plata unei garantii pe bidonul de 19 litri. De asemenea, calitatea serviciilor a contribuit la aceasta crestere a brandului in ochii consumatorilor, fiind singurii care livreaza apa in aceeasi zi cu plasarea comenzii.”

R: Alaturi de apa, ce altceva mai exista in oferta H2On?

N.G.: “Daca alaturi de orice cafea buna se serveste si un pahar cu apa rece, de ce nu ar functiona si opusul? La mai putin de un an din momentul in care am intrat pe piata distributiei de apa imbuteliata din Romania, am reusit sa introducem in portofoliul companiei si unul dintre cele mai cunoscute branduri la nivel mondial, cafeaua 100% arabica illy. Acest serviciu se pliaza fix pe acelasi profil de consumator, iar pentru noi a fost extrem de eficient si simplu sa livram clientilor care consumau constant apa si cafeaua 100% arabica de la illy, afirma reprezentantii H2On. Recent, am adaugat in portofoliu si brandul Lavazza, astfel incat acum putem satisface cu adevarat orice gust in materie de cafea!”

R: Cum arata viitorul pentru compania ta?

N.G.: “Cu toate ca, anul acesta, scaderile si instabilitatea economica ne-au pus piedici, credem ca este important sa oferim in continuare aceleasi servicii. Mai mult, am decis sa imbunatatim anumite aspecte ale business-ului, mizand pe o extindere la nivel national, prin sistemul de franciza care deja da roade. Mai mult, vrem sa punem accentul tot mai mult pe suportul acordat fundatiilor si asociatiilor. Inca din 2019, H2On a decis sa sustina sportul romanesc, motiv pentru care am semnat un parteneriat cu echipe de traditie in fotbal si handbal: FC Astra Giurgiu, FC Dinamo Bucuresti si HC Dobrogea Sud. Ii hidratam corespunzator cu H2On, dar le oferim si imboldul de energie pe care doar cafeaua de calitate il poate oferi!”

R: Iti multumim pentru raspunsuri si iti dorim mult succes in continuare!

N.G.: Eu va multumesc din suflet pentru interesul acordat si promitem sa facem pe cat mai multi clienti fericiti!

Articole similare

Societatea Română de Epidemiologie, în alertă! Roagă populaţia să respecte măsurile

Cristiana Trifu

Ziua Makita la Metatools Ploiesti

comunicat de presa

(P) Loa by Kuma un nou element de design cu un puternic impact vizual

Redacția

Lasă un comentariu