Text: Genoveva Hossu
Saptamana aceasta a marcat debutul editiilor Business Days 2015, iar primul eveniment a avut loc la Timisoara, la Centrul Regional de Afaceri. Am avut onoarea de a participa, si in acest an, la conferintele organizate si de a impartasi celor prezenti o parte din ceea ce am invatat, si eu, la randul meu, in anii de activitate.
Am urcat pe scena in calitate de speaker si am adus in discutie aspectele cele mai importante, relevante si marcante din experienta mea in domeniu. Toate cele spuse au fost sustinute de exemplul real, actual al decorului pregatit, intrucat mi s-a oferit, si de aceasta data, ocazia de a ma implica in organizarea evenimentului, din postura de decorator.
Am acceptat, cu placere, provocarea de a amenaja scenele Business Days si am gandit un concept care sa ii inspire si sa ii motiveze pe cei prezenti. Avand in vedere ca publicul provine din mediul dinamic, mereu schimbator, imprevizibil, am putea spune, al afacerilor, era evident ca si decorul trebuia sa se incadreze in aceiasi parametri.
Elementele cheie de la care am dezvoltat ideea decorului de anul acesta au fost inovatia, noutatea, efervescenta, si am reusit sa construiesc in jurul lor „o poveste”, un cadru care sa permita desfasurarea naturala, fireasca, a evenimentului. Scopul principal a fost acela de a reda circumstantele favorabile networking-ului, schimbului de experienta si dezvoltarii oportunitatilor de colaborare.
Daca anul trecut am amenajat scena sub forma unei biblioteci uriase, anul acesta am vrut sa fiu si mai aproape de sufletul celor prezenti, asa ca am amplasat o tabla uriasa, asemenea celor folosite la sedinte sau brainstorming-uri, unde iau nastere, de cele mai multe ori, marile proiecte de business. Am vazut in tabla respectiva o sursa de inspiratie si am dorit sa trezesc in sufletul publicului acel sentiment de emotie pe care il resimtim cu totii cand ne vedem ideile ca prind forma.
In ceea ce priveste elementele vizuale, aici m-am concentrat pe obiectivele principale ale fiecarui antreprenor, in incercarea de a-i inspira si motiva. Progres, crestere, profit, comunicare, plan, idei, strategie au fost cateva din ideile pe care m-am axat si pe care le-am redat, intr-o maniera personala, pe tabla de care va spuneam.
Rezultatul a fost pe masura muncii si a eforturilor investite si pot spune ca m-am simtit pe deplin multumita de atmosfera creata si de reactia invitatilor. Am simtit ca mi-am atins obiectivele si ca am dat startul, cu succes, editiilor Business Days 2015!