LifeStyle

NOUL CATALOG IKEA 2014 – imagini din interior

Noul Catalog include 324 de pagini de inspiratie si idei. Tema Catalogului de anul acesta este „Bucura-te de fiecare moment petrecut acasa”.

 „Anul acesta, ne concentram pe ce conteaza cel mai mult acasa – timpul petrecut impreuna. Studiile din toata lumea arata ca oamenii sunt tot mai stresati de faptul ca nu mai au timp pentru ei, pentru casa si pentru cei dragi, ca nu mai au timp sa pretuiasca bucuriile simple de zi cu zi de acasa. Tocmai de aceea, Catalogul IKEA 2014 ofera solutii accesibile si ingenioase pentru momentele petrecute impreuna cu cei dragi – copii, soti, parinti, frati, surori, iubiti, prieteni sau chiar animalul de companie. Fie ca gatim, citim, urmarim un film sau desenam cu cei mici, mai putin conteaza ce anume facem acasa. Important este ca suntem cu totii impreuna, chiar daca uneori doar stam intinsi pe canapea si nu facem nimic” a declarat Daniela Stoican, PR Manager IKEA Romania.

Solutii pe categorii

Pentru o orientare mai usoara, editia de anul acesta include la inceput, in pagina 8, Cuprinsul Catalogului, cu patru sectiuni: Idei si Solutii, Stiluri, Produse si Informatii.

Prima jumatate a Catalogului este impartita in categorii: Pentru locuinte in care te simti bine, Ca sa gasesti usor, Joaca este un lucru serios, ..Si destule locuri pentru cei dragi, Nopti bune pentru zile pline si Ziua buna se cunoaste de dimineata.

A doua parte a Catalogului prezinta game extinse de produse. Cititorii pot face astfel comparatii intre stiluri si preturi, pentru a alege varianta cea mai potrivita lor.

Nou-nout in Catalog:

·         Recomandarile si ideile sunt evidentiate in Catalog cu o sageata portocalie. De asemenea, solutiile inedite propuse sunt marcate distinct, cu semnul exclamarii, pentru a fi rapid identificate.

·         Noul Catalog vine cu o extensie digitala imbunatatita. Aplicatia IKEA Catalogue permite utilizatorilor sa mobileze o camera in realitatea augmentata si sa vada cum arata peste 100 de produse din catalog in propria casa. In plus, utilizatorii vor gasi mai multe idei pentru decorarea si amenajarea locuintei, vor vedea camere din unghiuri diferite, vor crea liste de cumparaturi si vor fi la curent cu toate noutatile din magazin. Aplicatia permite si verificarea informatiilor despre produse si a existentei acestora in stoc si este disponibila gratuit in Google Play si App Store. In Romania: disponibile incepand de pe 15 august.

·         Tot la capitolul noutati, Catalogul din acest an vine si cu informatii despre parteneriatul dintre fundatia caritabila IKEA Foundation si UNHCR. Colaborarea are ca scop crearea unei vieti mai bune pentru copiii refugiati si familiile lor. Noul Catalog prezinta si parteneriatul IKEA Foundation cu UNICEF, prin intermediul caruia copiii care se afla in zone afectate de conflicte sau dezastre continua sa se joace si sa invete cu ajutorul produselor IKEA. 

Elemente de design din Noul Catalog:

·         Designul scandinav a fost intotdeauna un semn distinctiv al mobilierului IKEA, iar noul Catalog prezinta mai multe astfel de produse. Lemnul de culoare deschisa, accesoriile si textilele cu imprimeuri expresive si colorate indraznet ofera un aspect functional si elegant, dar totusi relaxat.

·         Colectia de designer TRENDIG este inspirata de intalnirea dintre designul scandinav si cel chinezesc; colectia va fi prezenta in magazinul IKEA din luna octombrie si va fi disponibila doar o perioada limitata de timp.

La nivel mondial, Catalogul IKEA 2014 a fost tiparit in 210 milioane de exemplare, distribuite in 44 de tari si 30 de limbi.

In Romania, incepand de pe 19 august noul Catalog va fi disponibil si in format digital pe website-ul www.IKEA.ro. La fel si harta interactiva a distributiei Catalogului. Preturile mentionate in Catalog includ TVA, sunt maxime si sunt valabile 1 an de zile, de la 1 septembrie 2013 pana la 25 august 2014.

”In acest an, am reusit sa mentinem  preturile la acelasi nivel de anul trecut si ne bucuram ca am reusit chiar sa scadem preturile catorva produse din catalog”, a subliniat Daniela Stoican.

Intreaga oferta de produse noi, stiluri si idei pentru o viata de zi cu zi mai buna acasa este disponibila in magazinul IKEA din Bucuresti sau pe www.IKEA.ro.

 

 

Related posts

Clean&lean advertising pentru piata constructiilor din Romania

Adina Meyers

Consumabile de hartie de unica folosinta pentru o igiena ideala

Adina Meyers

Franke aduce un plus de rafinament în bucătărie prin lansarea hotei Up&Down

Adina Meyers