„Suntem foarte mandri de acest rezultat excelent cu atat mai mult cu cat el vine intr-o perioada de recesiune economica, ce a afectat puternic piata constructiilor din Romania. Cresterea inregistrata de VEKA pe piata locala, survenita in perioada ce precede sezonul de constructii, se datoreaza cresterii gradului de absorbtie a produselor de inalta calitate in detrimentul solutiilor economice, dar inferioare calitativ. Cresterea are si alte doua motivari: majorarea ponderii exportului de ferestre si usi realizat de producatorii de tamplarie termoizolanta care utilizeaza sistemele de profile VEKA, precum si consolidarea relatiilor existente cu partenerii nostri,” a declarat Alexandru Oancea, Marketing Manager VEKA Romania.
In perioada de criza economica, clientul final se orienteaza catre economisire, nu doar pe termen scurt cat si pe termen mediu si lung, prin achizitionarea de produse durabile. De aceea, produsele premium de la VEKA, sisteme de profile care au o durata de viata estimata la peste 50 de ani, au cunoscut o crestere fulminanta in vanzare in ultima perioada.
In plus, construirea de relatii consolidate cu producatorii de ferestre si usi pe plan local, prin suportul constant oferit de subsidiara din Romania a grupului german partenerilor sai, s-a reflectat puternic in avansul inregistrat de VEKA in aceste prime 5 luni ale anului.
Comercializarea intensa a noului sistem SOFTLINE 82, cea mai performanta solutie de tamplarie termoizolanta a grupului VEKA si care este disponibila pe piata locala incepand cu acest an, este estimata a deveni un alt factor de crestere a afacerilor companiei pentru urmatoarea perioada pana la sfarsitul anului.
Pe intreg anul 2012, grupul VEKA estimeaza un avans de 10-12% a afacerilor in Romania, cu o temperare a vanzarilor in sezonul de constructii.
Trendul crescator al afacerilor grupului german pe piata locala a fost vizibil inca din 2011, cand compania a inregistrat o majorare a vanzarilor cu peste 20% fata de anul anterior.