Sărbătorind 100 de ani de existenţă, Franke marchează anul centenar prin lansarea unei campanii internaţionale de promovare, ceea ce reprezintă o nouă direcţie pentru brand. Pentru a consolida tranziţia de la un furnizor mondial de echipamente încorporabile la un brand aspiraţional care are în centrul preocupărilor sale stilul de viaţă al consumatorilor, Franke va folosi imaginea remarcabilei şi celebrei Heidi Klum.
Nu este vorba numai de eleganţa si frumuseţea ei ci şi de faptul că este o persoană recunoscută internaţional care s-a bucurat de succes în cele mai competitive industrii ale lumii. Heidi Klum şi-a câştigat o reputaţie internaţională pentru profesionalism şi seriozitate, combinate cu un simţ al umorului natural şi o atitudine realistă, orientată către familie.
Franke este de părere că Heidi întruchipează atât calităţile estetice cât şi cele profesionale ale produselor şi sistemelor din portofoliul său find o persoană asociată imediat cu eleganţa şi bunul gust.
Această trecere, de la o companie orientată către comerţul clasic, spre un brand aspiraţional care are în centrul preocupărilor sale stilul de viaţă al consumatorilor, are loc în contexul în care brand-ul se concentrează acum pe un tip de comunicare mai emoţională şi atractivă pentru consumatori. Întrucât chiuveta de bucătărie a fost transformată dintr-un simplu articol de uz casnic în unul plin de stil, campaniile Franke au evoluat deja, de la orientarea pe produs la una aspiraţională, care implică consumatorii la un nivel emoţional superior, dincolo de funcţionalităţi.
Această asociere oferă posibilitatea exclusiva de a pătrunde într-o nouă campanie internaţională de promovare, campanie care va deschide noi orizonturi şi va inspira oamenii, întrucât Franke îşi continuă angajamentul de a creşte standardele în materie de stil în casele consumatorilor.