LifeStyle

Miele România anunţă rezultate remarcabile la sfârşitul primului semestru al anului 2011

· Noile lansări de produse consolidează statutul companiei drept liderul tehnologic în domeniul echipamentelor electrocasnice premium 
· Cifra de afaceri a companiei s-a majorat cu 45% în perioada cuprinsă între ianuarie şi iunie 2011
· Parteneriatul strategic global încheiat cu Riedel marchează aniversarea a 25 de ani de la introducerea de către Miele a celui de-al treilea raft al maşinii de spălat vase, special conceput pentru tacâmuri

Miele, compania cu numărul unu la nivel mondial în domeniul producţiei de echipamente electrocasnice premium, încheie primele şase luni ale anului 2011 cu rezultate remarcabile, concretizate în lansarea de noi produse inovatoare, dezvoltarea reţelei de parteneri şi creşterea considerabilă a afacerilor.

Deşi contextul economic general a continuat să se confrunte cu dificultăţi în perioada ianuarie-iunie 2011, subsidiara locală a companiei germane, cu o istorie de 112 ani în producţia de echipamente electrocasnice premium, va încheia primul semestru al anului curent cu o creştere de 45% a cifrei de afaceri comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2010. Evoluţia pozitivă a afacerilor Miele în România se înscrie în şirul de creşteri de două cifre obţinute anual de companie încă de la lansarea operaţiunilor sale pe piaţa locală, în 2007.

Previziunile pentru sfârşitul anului 2011 sunt de asemenea pozitive, Miele anunţând că va continua strategia de extindere pe piaţa românească în vederea menţinerii ritmului ascendent al afacerilor. În sprijinul acestei evoluţii, până la finalul anului curent, sunt anunţate noi produse şi tehnologii inovatoare care vor oferi consumatorilor români soluţiile optime pentru a se bucura de un stil de viaţă mai bun.

„Evoluţia pozitivă înregistrată de Miele în România, în ciuda istoriei scurte a companiei pe piaţă, demonstrează încă o dată valabilitatea deciziei de a urmări cel mai bun nivel calitativ, de a inova constant şi de a opta pentru o creştere sustenabilă. Având în vedere rezultatele remarcabile obţinute de Miele în România, continuăm cu încredere strategia de consolidare a statutului de lider dobândit de Miele la nivelul pieţei globale a echipamentelor electrocasnice premium, în care România deţine rolul de piaţă strategică, asupra căreia ne vom concentra atenţia tot mai mult în următorii ani. Angajamentul companiei Miele faţă de piaţa românească se traduce prin inovaţii continue ale  produselor şi extinderea prezenţei la nivel naţional, cu scopul de a aduce tehnologiile de ultimă generaţie şi soluţiile optime cât mai aproape de clienţii Miele, astfel încât aceştia să poată beneficia cu adevărat de promisiunea Miele pentru un stil de viaţă mai bun”, declară Spiros Stathis, Regional Export Manager Miele pentru România.

Inovaţia reprezintă un proces continuu pentru producătorul german de electrocasnice premium, motiv pentru care vara anului 2011 marchează introducerea a noi tehnologii revoluţionare în domeniul soluţiilor pentru spălare şi pentru întreţinerea locuinţelor.

· Noua maşină de spălat W 5000 Supertronic, cea mai inteligentă maşină de spălat din lume, concepută pentru a oferi cea mai bună modalitate de întreţinere a rufelor într-o manieră deopotrivă economică şi ecologică. Noul model de vârf din categoria maşinilor de spălat de la Miele beneficiază de funcţia de spălare cu abur – Steam Care – precum şi de sistemul unic Auto-Dos, primul dozator automat conceput deopotrivă pentru detergent lichid şi solid, care permite economii de detergent de până la 30%.

· Noul model de uscător de rufe T 8000 Supertronic, cel mai performant uscător de rufe de la Miele, înglobează funcţii unice, pentru a conferi cea mai bună îngrijire a materialelor delicate cum ar fi lâna sau mătasea. Noul model T 8000 Supertronic integrează tehnologia de uscare prin pompare a aerului cald, oferind, în acelaşi timp, eficienţă energetică A.

· Pentru cel mai nou model de maşini de spălat de sine stătătoare W 5965 WPS, Miele a inclus tehnologia unică Steam Care, pentru a-i oferi utilizatorului opţiunea de a împrospăta până la 8 kg de rufe, fără a mai fi necesară spălarea acestora, reducând astfel şi timpul obişnuit de călcare.

· Noul aspirator S 5211 Eco Line Green furnizează performanţe superioare în întreţinerea suprafeţelor, la un nivel extrem de redus al consumului de energie. Aspiratorul dispune de un motor cu o putere de 1300 W, care permite însă o curăţare la fel de eficientă ca un echipament cu motor de 2000 W – ceea ce se transpune, în final, în economii considerabile de energie şi bani.

O altă realizare majoră obţinută de Miele în primele şase luni ale anului 2011 constă în încheierea primului parteneriat strategic la nivel global cu Riedel Crystal, brandul european cu o istorie de aproape 300 de ani care a revoluţionat conceptul de sticlărie în beneficiul pasionaţilor de vin. În urma testelor de laborator efectuate, începând cu acest an, Riedel recomandă maşinile de spălat vase de la Miele drept cele mai indicate echipamente pentru a obţine strălucirea de lungă durată a paharelor de cristal. Parteneriatul strategic global încheiat cu Riedel reprezintă o recunoaştere valoroasă a expertizei acumulate de Miele în domeniul calităţii şi al inovaţiei, cu atât mai mult cu cât anul 2011 marchează aniversarea a 25 de ani de la crearea de către Miele a celui de-al treilea raft al maşinii de spălat vase – Miele a fost primul producător din lume care a conceput, realizat şi introdus pe piaţă acest dispozitiv unic, ce permite curăţarea perfectă şi confortabilă a celor mai delicate obiecte de bucătărie.

Subliniind în continuare tendinţa de creştere pe care se înscrie compania germană în România, noi parteneriate şi noi magazine exclusive sub brandul Miele au fost lansate la nivel naţional de la începutul anului. Miele este prezent în momentul actual în peste 40 de magazine din principalele oraşe de la nivel naţional, prin intermediul unei reţele de 30 de parteneri aleşi cu rigurozitate, şi va continua să îşi axeze strategia de expansiune pe sistemul selectiv, rămânând loial filozofiei de afaceri bazată pe parteneriate puternice, de durată, care să asigure stabilitatea preţurilor şi standardele ridicate de calitate a serviciilor faţă de clientul Miele.

Related posts

Divizia de electrice a Menatwork vizeaza o crestere a businessului cu 20%

Adina Meyers

Eduard Tumagian va canta duminica pe scena Operei Nationale Bucuresti

Adina Meyers

KM 56 sau „Gradinarul cu 13 brate”

Adina Meyers