EGGER a perfecţionat colecţia de parchet laminat Premium pentru distribuitorii profesionişti într-un mod semnificativ. Producătorul care acţionează în întreaga Europă prezintă cerinţele ridicate într-o poveste bine gândită, cu un program de suprafeţe şi decoruri stabilite până la ultimul detaliu, precum şi numeroase servicii inovatoare pentru comercianţii specializaţi şi distribuitori. Startul pe piaţă va fi la începutul lui 2012, faza de început pentru distribuitori se desfăşoară de la începutul lui septembrie şi până la sfârşitul lui decembrie 2011.
„Mai multă valoare pentru comercianţi şi distribuitori, peste tot unde este justificat şi posibil”, astfel descrie Stefan Pletzer, Director Vânzări şi Marketing la EGGER Retail Products, modul de abordare al noii colecţii FLOORLINE. Design-ul, inovaţia şi service-ul reprezintă cheia la EGGER. Parchetul trebuie să convingă din punct de vedere optic, tactil şi tehnic pentru a obţine satisfacţia maximă a clientului. Noile instrumente de marketing pentru prezentare, consiliere şi vânzare sunt funcţionale şi uşor de utilizat, astfel încât utilizatorii pot lucra uşor şi cu plăcere. Noile servicii prestate ar trebui să uşureze schimbul între comercianţi, distribuitori şi EGGER.
O POVESTE ECHILIBRATĂ ŞI CU FINAL
Cine nu cunoaşte aceste momente perfecte? Atunci când totul se potriveşte, atunci când eşti în armonie cu tine şi cu lumea. Exact acestea sunt momentele, pe care EGGER le descoperă cu FLOORLINE. ” Povestea din spatele colecţiei este deosebit de importantă pentru a ajuta distribuitorii la discuţiile cu privire la vânzări. Împreună cu „the perfect one” am creat o poveste care trezeşte amintiri şi emoţii pozitive”, explică Stefan Pletzer.
Atunci când răsfoiesc broşura, distribuitorii vizitează împreună cu clienţii lor personalităţi autentice în spaţii armonioase, care tocmai trăiesc un moment perfect. Spaţiile şi situaţiile diferite sunt astfel alese, astfel încât ele indică un potenţial puternic de identificare. Deşi este vorba despre momente din situaţiile de zi cu zi, de la ele pornesc o mare putere si atracţie. Parchetul laminat FLOORLINE reprezintă partea componentă a întregului tablou ce se caracterizează printr-un design de mare valoare. În toate aceste situaţii de muncă şi viaţă devine clar cât de mult influenţează decorarea spaţiului sentimentul de bine. Mobila aleasă, culorile potrivite, materialele cu stil şi chiar pardoseala modernă, din colecţia FLOORLINE susţin acest „sentiment de bine”. EGGER ajută distribuitorii prin prezentarea ambientului ideal pentru următorul moment perfect al clienţilor”, spune Pletzer.
DECORURI ŞI STRUCTURI AUTENTICE
În aceste spaţii, Floorline indică ce posibilităţi de design oferă parchetul laminat astăzi. Dezvoltarea decorurilor a fost influenţată în mare măsură de către patru tendinţe actuale de design: „Autentic”, Stilul Natural Nou”, „Vintage/Used” şi „Materiale”. În total 60 de decoruri, în şapte grupe de produse vor fi prezentate în noua colecţie FLOORLINE – mai mult de jumătate dintre acestea sunt decoruri noi.
În total există nouă structuri de suprafeţe care să accentueze modul optic şi tactil al decorurilor.
Un punct forte îl reprezintă noua structura „Grand Canyon” cu o adâncime perceptibilă a suprafeţei ce nu a mai fost atinsă până acum la parchetul laminat. O a doua inovaţie îl reprezintă noua structură sincron („Spaţiu natural”, ce va fi utilizat pentru prima dată la decorurile în două lamele. „Autenticitatea decorurilor noastre se evidenţiază prin structurile noastre cu o perceptibilitate tactila şi optică de tip 3D”, spune Eva Kernmaier., Management decoruri Flooring la EGGER Retail Products. „Optica autentică lemn a colecţiei Floorline acţionează ca şi cum ar fi luată din natură, nodurile şi texturile înflorate sunt de asemenea la modă, precum un joc de culori vii. Suprafeţele conving prin caracteristicile tehnice: structurile Vintage, Grand Canyon şi Autentic îndeplinesc condiţiile clasei R10 de împiedicare a alunecării.
Tendinţele şi naturaleţea se observă în colecţia Premium FLOORLINE în diversele variante. Tonurile maro-gri cu efect domestic, cu structura de tip „Por natural” apar frecvent, dar şi optica brută si pronunţată ce se aseamănă cu cheresteaua proaspat tăiată este prezentă la suprafaţa Vintage. Cu materiale precum beton, metal nu trebuie deschise doar posibilităţi de exploatare noi, ci pot fi abordate noi grupuri ţinte pentru parchet laminat.
Caracteristic pentru noua colecţie sunt ambele decoruri Pin Boreal şi Pin Beachhouse. „Decorurile înfăţişează urme de intemperii şi de uzură, iar pe piaţă acest caracter Vintage se prezintă foarte bine. Acest lucru nu este valabil doar pentru pardoseli, ci şi pentru întregul design interior”, explică Eva Kernmaier.