Când intrați într-un boutique de lux, interioarele magazinelor sunt o parte integrantă a experienței generale de cumpărături.
Arhitectura frumoasă, materialele cele mai fine și iluminarea atrăgătoare sunt folosite inteligent pentru a ne atrage în aceste spații, creând un paradis sartorial pe care nu vom dori să-l părăsim.
Vă invităm la o terapie vizuală a câtorva boutique-uri de lux din lume
Redvalentido, Londra
Designerul India Mahdavi și-a pus amprenta magică în magazinul Sloane Street al REDValentino. Designerul care împinge granițele – cel mai renumit pentru transformarea schiței restaurantului galeriei din Londra – colorează spațiul cu nuanțele roz, care sunt perfect asociate cu aurii.
Lucrând în colaborare cu directorul de creație al mărcii, Pierpaolo Piccioli, Mahdavi și-a propus să creeze un decor distractiv și romantic pentru piesele și accesoriile gata purtate ale mărcii. Cadrele din alamă strălucitoare dublează ca accentul de lux; iar panourile din catifea adaugă textură. Oglinzile rotunde introduc simplitatea geometrică.
Dintre toate elementele de design care se găsesc în interiorul magazinului, este iconicul scaun Charlotte al lui Madhavi – cu forma sa delicioasă și plină – care ia lumina reflectoarelor.
55 CROISSETTE, PARIS
Studioul din Monaco, Humbert & Poyet, combină stilul parizian șic industrial și contemporan pentru interioarele 55 Croisette – un concept-magazin de lux multi-brand situat pe prestigioasa Rue du Faubourg Saint-Honoré din Paris.
Sărbătorind simultan estetica redusă și excesul, interioarele combină materii prime și elemente decorative de calitate. O podea solidă din stejar aduce un model grafic spațiului de îmbrăcăminte pentru femei de la nivelul superior, în timp ce balustradele aurii adaugă o notă de opulență Art Deco. (Magazinul se inspiră de la Hollywood în anii 20 Roaring.) Pe scara din terrazzo, zona pentru bărbați continuă amestecul de tonuri de gri metalizat într-un cadru mai modernist.
AQUAZZURA, FLORENCE
Casa do Passadiço, a fost desemnat să proiecteze interiorul mai multor magazine Aquazzura. De la flagship-ul de lux al pantofilor de la Florența până la buticurile din Londra, Moscova și Milano. Surorile de la Casa do Passadiço – Cláudia și Catarina Soares Pereira – au dat fiecărui magazin propria identitate îndrăzneață. Făcând referire la starea orașelor în care sunt situate.
Buticul din Florența, amplasat în Palazzo Corsini lângă Ponte Vecchio, profită cu gust de vechimea sa incredibilă din secolul al XVII-lea. Frescele tradiționale și lambriurile de perete sunt completate de alegerile de design elegante contemporane ale studioului. Canapele curbate din catifea verde, rafturile elegante și tapetul de declarație sunt dovada faptului că noul și vechiul fuzionează împreună.
LOUIS LEEMAN, NEW YORK
David Collins Studio este forța creativă din spatele primului butic emblematic pentru marca de pantofi de lux pentru bărbați Louis Leeman. Situat pe Madison Avenue este proiectat în colaborare cu fondatorul mărcii Louis Leeman și stilistul Erica Pelosini. Magazinul reimaginează un salon într-un apartament parizian din secolul al XIX-lea.
Scaunele de catifea de pluș în tonuri bogate de ametist și smarald și un șemineu măreț te fac să te simți ca acasă. Completările sculpturale de lux și o măsuță de cafea aurie aduc un avantaj artistic. Rafturile aranjate cu atenție pentru încălțăminte servesc, de asemenea, ca o caracteristică izbitoare.
MONCLER, PARIS
Duo-ul parizian Gilles & Boissier au devenit designerii de interior oficiali pentru eticheta de schi de lux și après-ski Moncler. Paris, Beijing, München, Milano – studioul și-a pus amprenta pe buticurile mărcii din întreaga lume. Amestecând estetica sa rafinată cu înclinația lui Moncler pentru calitate, patrimoniu și, desigur, materiale somptuoase.
Pereții și podelele din lemn de culoare închisă creează un fundal sofisticat pentru îmbrăcămintea și accesoriile practice. Elementele din marmură, blănurile și mobilierul amplifică factorul de lux. În timp ce manechinele cu stil punctează spațiul.