“Magazinul online chicville.ro a inregistrat o crestere graduala in primul an de la lansare atat in ceea ce priveste traficul, cat si numarul de comenzi, bucurestenii aflandu-se detasat in topul celor mai activi clienti”, a declarat Marius Serbanescu, Director de Achizitii al Chic Ville.
Potrivit reprezentantului companiei, aproximativ 40% dintre comenzile online au fost lansate din zona Capitalei. Imediat in topul regiunilor cu cel mai mare numar de comenzi se situeaza Transilvania, cu 32% dintre clienti. Regiunea de Sud a Romaniei a adus circa 14% dintre comenzi, in timp ce Moldova aproximativ 9%. Restul de 5% dintre clienti provin din alte zone ale tarii.
Cea mai mare achizitie a depasit 4.000 de lei
“Desi, in general, clientii din mediul online opteaza pentru cosuri de cumparaturi de o valoare medie de 300 lei, chicville.ro a depasit suma de 4.000 de lei pentru comenzi ce au inclus mai multe piese de mic mobilier“, a subliniat Marius Serbanescu.
In schimb, cand vine vorba de cele mai mici valori ale cosului de cumparaturi, potrivit reprezentantului companiei, acestea s-au situat intre 50 si 60 de lei.
Succes inregistrat independent de sezonalitate
In ceea ce priveste cea mai aglomerata perioada a anului, pentru chicville.ro ultimele doua luni din 2013 s-au incheiat in forta.
Potrivit lui Marius Serbanescu aceast lucru s-a datorat atat sezonului sarbatorilor de iarna, dar si extinderii si diversificarii gamei de produse, cresterii vizibilitatii brandului Chic Ville in mediul online si imbunatatirii functionalitatilor disponibile pe site.
„Desi am avut un sfarsit de an foarte bun, fiind o perioada a cadourilor, surpriza placuta a fost ca luna februarie a inregistrat o crestere de 7% fata de luna decembrie, in ceea ce priveste valoarea comenzilor, dovada ca site-ul este pe un trend ascendent, el crescand de la o luna la alta, independent de sezonalitate”, conform lui Marius Serbanescu.
Referitor la cele mai comandate produse Chic Ville din mediul online, reprezentantul companiei a dezvaluit ca articolele din categoria decoratiuni (ramele foto, coliviile si ghivecele decorative, lumanarile, articolele tematice si vazele etc.) se regasesc in topul preferintelor clientilor. De asemenea, produsele pentru servirea mesei si bucatarie (cani, boluri, farfurii, servetele, platouri si alte recipiente de gatit) au inregistrat la randul lor un numar mare de vanzari.
Crestere cu 50% a comenzilor
Planurile chicville.ro pentru anul 2014 vizeaza, in primul rand, imbunatatirea ratei de conversie a vizitatorilor in cumparatori si cresterea nivelului actual de trafic lunar. In acest sens, se vor urmari imbunatatirea experientei vizitatorilor pe site si dezvoltarea unor noi metode de sprijinire a cumparaturilor online.
“Datorita actiunilor pe care le avem planificate pana la sfarsitul anului, in 2014 estimam o crestere cu 50% a numarul de comenzi zilnice”, a mai adaugat Marius Serbanescu.
In ceea ce priveste portretul clientilor site-ului chicville.ro, acestea sunt persoane impatimite de frumos, cu venituri peste medie, care sunt in cautarea unor produse deosebite pentru locuinte sau pentru a le oferi drept cadou si prefera comoditatea comenzilor online.