Amenajari Exterioare Balcon si terasa

4 pasi de urmat pentru un birou functional si productiv chiar la tine acasa

Nu de putine ori crearea unui spatiu functional pentru biroul de acasa ajunge la finalul listei noastre de prioritati, iar motivele pot fi unele destul de diverse (cel mai comun motiv este lipsa de timp, multi mergand pe principiul „lasa ca merge si asa”). Lipsa unui buget generos poate reprezenta de asemenea un motiv pentru a nu lua in serios corecta amenajare a unui spatiu de lucru acasa.

Noi suntem de parere ca nu e necesar sa ai o suma mare de bani la dispozitie pentru a avea un birou functional si productiv acasa. Si nici nu trebuie sa acorzi foarte mult timp amenajarii sale. Iti vom oferi in urmatoarele randuri ale acestui articol 4 pasi pe care sa ii urmezi, astfel incat, rezultatul sa fie unul in avantajul productivitatii.

Indreapta-ti atentia catre scaunul de birou

Poate ca pare ciudat, dar primul pas pe care trebuie sa il facem pentru a avea un birou functional si productiv chiar la noi acasa are legatura cu scaunul pe care il folosim. Daca stai putin sa te gandesti este si logic sa facem asta, din moment ce pe el ne vom petrece o buna parte din timpul nostru, fie ca ne place sau nu asta.

Au fost realizate mai multe studii, in urma acestora rezultand ca, in medie, petrecem pana la 10-13 ore pe zi stand jos. Daca nu ne bucuram de confort si de o buna sustinere a coloanei vor incepe sa apara durerile de spate si de gat, iar anumite afectiuni isi vor face si ele simtita prezenta.

Este necesar sa investim intr-un scaun de birou ergonomic si pe care sa il putem seta in functie de inaltimea noastra si nu numai. Asadar, recomandam ca acesta sa ofere cat mai multe optiuni de personalizare, astfel incat sa gasim o pozitie perfecta, care sa ne sustina in mod corect coloana, precum si care sa fie confortabila.

Incaperea trebuie sa fie inundata de lumina

Cu siguranta nu este pentru prima data cand auzi asta. Toate studiile realizate in trecut au scos la iveala faptul ca lumina naturala a soarelui ne ajuta sa fim mult mai fericiti si productivi. Acesta este si motivul pentru care birourile multor companii au geamuri mari, care permit trecerea unei cantitati foarte mari de lumina naturala.

In cazul in care ea lipseste, atunci trebuie sa stim cum sa o suplinim, iar pentru asta apelam la iluminarea artificiala. Recomandam sa fie prezenta atat lumina ambientala, cat si cea de accent, respectiv pentru anumite sarcini.

Organizarea este cheia succesului

Nu exista un impediment mai mare pentru productivitate ca un birou dezordonat, cu toate lucrurile imprastiate si imposibil de gasit in timp util. Fa-ti o favoare si incearca sa dezvolti un „sistem de organizare” de care sa te tii mereu. Asta te va ajuta sa gasesti intotdeauna dosarele sau alte lucruri de care ai nevoie.

Nu uita de personalitate

Ultimul, dar nu cel din urma pas, consta in amenajarea biroului astfel incat acesta sa reflecte putin din personalitatea ta. In acest fel o sa petreci timpul aici intr-un mod mult mai placut.

Related posts

Ce trebuie sa stii despre plantele de apartament, ingrijirea lor si cel mai bun loc pentru ele

Adina Meyers

Cat de buna este investitia intr-o pergola si ce pergole poti achizitiona

Adina Meyers

Reamenajări în cheie modernă pentru trei grădini din Germania

Adina Meyers