LifeStyle

VEKA isi consolideaza pozitia pe piata din Romania

In anul 2014, VEKA Romania a inregistrat un trend pozitiv al vanzarilor, consolidandu-si astfel pozitia pe piata locala. Activitatea companiei a ramas constanta, iar cifrele de vanzari VEKA in Romania au cunoscut o usoara crestere fata de nivelul anului 2013, desi tendinta generala a pietei locale de tamplarie termoizolanta a fost una de scadere, cu un regres de aproximativ 5%.

VEKA este in Romania singurul furnizor de sisteme de profiluri extrudate exclusiv in clasa A de calitate conform normativului european EN 12608. In pofida tendintelor actuale de achizitie a pretului mai mic in detrimentul calitatii, VEKA a ramas consecventa in a produce exclusiv solutii de calitate superioara, aspect ce a contribuit semnificativ la rezultatele pozitive inregistrate de companie in anul 2014.

Exporturile de tamplarie VEKA au crescut cu 30% in 2014

Beneficiind de recunoasterea internationala a brandului VEKA, producatorii parteneri din Romania au patruns pe majoritatea pietelor europene intr-un moment in care exporturile se diferentiaza drept principala sursa de crestere in Romania. Oportunitatea majora adusa de ultimele 12 luni este cresterea volumului de exporturi al partenerilor VEKA pe pietele traditionale (Italia, Germania, Austria, Elvetia, Belgia, Franta, Canada si SUA) si non-traditionale precum zona nord-americana si Orientul Mijlociu. Astfel, exporturile de tamplarie PVC realizate din profiluri VEKA, facilitate de companiile partenere din Romania, au cunoscut cea mai mare crestere din ultimii ani, de aproximativ 30%. Practic, in 2014, cresterea exporturilor de tamplarie a contrabalansat scaderea abrupta a cererilor locale.

„Cea mai mare provocare a anului 2014 a ramas lipsa investitiilor, fie ca vorbim despre proiecte noi sau despre reabilitari. Pe o piata aflata intr-un usor declin si inca dominata de modelul de achizitie a celui mai mic pret, VEKA a reusit in Romania sa depaseasca nivelul anului 2013 si sa-si consolideze volumul vanzarilor locale. Toate aceste rezultate ne dovedesc, o data in plus, faptul ca modelul de business VEKA este unul de succes si ne determina sa ramanem in continuare la fel de increzatori in parcursul grupului VEKA in Romania.”, spune Gabriel Nicolaescu, Deputy General Manager VEKA Romania.

La fel ca intotdeauna, VEKA va continua sa inoveze si in 2015, pentru a intampina viitoarele reglementari europene de izolare termica, in conditii de eficienta in productie, dar si cele mai exigente cerinte stilistice sau arhitecturale.

 

Articole similare

Avantajele unei baterii de bucatarie cu dus extractabil

Adina Meyers

Noi reglementări urbanistice in Otopeni

Adina Meyers

Peste 4 000 de vizitatori la Domus Expo Imobiliare, primul targ imobiliar al anului

Adina Meyers