LifeStyle

Teach me, singura scoala gratuita de publicitate, da startul la inscrieri

In perioada 1-13 aprilie, la Acuarela – Galeriile Imbold, profesionisti ai publicitatii romanesti vor prezenta cele mai importante aspecte ale unor procese de branding si vor deconspira noile tehnici ale unei industrii unde norocul nu poate inlocui planificarea atenta si spiritul inovativ: Guerilla Advertising, Ambient si New Media, Strategii de loializare, Gamification, Marketing Senzorial si Community Marketing, Video Mapping si TV production.

Scoala de publicitate pune la bataie anul acesta 27 de locuri, unde impreuna vom dezbate aspecte si tehnici care ii vor ajuta pe acestia sa inteleaga cum functioneaza o agentie de publicitate si care sunt etapele realizarii unui brand de succes.

Fata de editiile precedente, editia din acest an aduce in centrul discutiilor BRANDUL.

Traim in spiritul competitiv al industriei publicitare alimentat de simplitate, creativitate si neconventional,  asadar noua editie isi propune saprezinte elementele care separa un brand puternic de o simpla marca. De la aceasta diferenta a pornit o intreaga revolutie care a dus la umanizarea comunicarii publicitare. Vorbim despre relatia lungasi frumoasa construita intre brand si consumator, de la notiuni teoretice pana la dezbaterea acestora in contextul campaniilor de imagine.

TeachMe 8 le va da ocazia participantilor sa traiasca experienta crearii propriului brand si ii va invata cum sa comunice in numele lui.

„There’s no jackpot in branding” acesta este insightul de la care plecam. Nimic nu este intamplator, nimic nu este “norocos”, un brand se construieste in fiecare zi adaptandu-se noilor trenduri, iar noi am vrut sa fim in trend si sa provocam teme de actualitate”, spune Edina Berbescu, Project Manager TeachMe 8.

„Imaginea este cea care da identitate brandului. Modul in care comunica brandurile influenteaza sau chiar determina perceptia consumatorului despre brand, dand nastere unei identitati personale.  Pentru ca acum brandurile vorbesc despre imagine, editia de anul acesta vorbeste despre imagine in publicitate. Cum se naste imaginea si cum reusim sa o mentinem, aflam  la TeachMe 8” , spune Andreea Stoica, Project Manager TeachMe 8.

Pana pe data de 27 martie, cei care doresc sa afle cum functioneaza o agentie de publicitate, pot aplica completand un formular pe www.teach-me.ro .

Cu sprijinul Coca-Cola Hellenic si Rembrandt, TeachMe continua sa fie singura scoala gratuita dedicata studentilor pasionati de publicitate si comunicare. Asadar, proiectul ofera participantilor ocazia de a intra in contact cu specialisti din agentiile de publicitate si de a-si transpune creativitatea in proiecte indraznete.

Related posts

Pentru al doilea an consecutiv, Daikin România a plantat mii de copaci pentru un viitor cu aer mai curat

Adina Meyers

Muzică, gastronomie, cultură tradițională și contemporană la ediția dedicată Turciei

Adina Meyers

Treptele Unirii, un recital de Emil Boroghină, în turneu la Ierusalim

Adina Meyers