LifeStyle

SYMMETRICA, afaceri de aproape 10 milioane de euro în primul semestru

Symmetrica, liderul pieţei locale de pavele şi borduri vibropresate şi cel mai mare producător autohton, a raportat, în prima jumătate a acestui an, afaceri de 44,4 milioane de lei (cca. 9,7 milioane de euro), în creştere comparativ cu perioada similară din 2015.

„Majorarea livrărilor către segmentul privat, mai ales pe zona rezidenţială, susţinută şi de lansarea de noi game de produse adaptate cerinţelor pieţei, a avut un impact pozitiv în business-ul companiei în primele şase luni din acest an”, a declarat Sebastian Bobu, Director Executiv al Symmetrica.

Şi în ceea ce priveşte volumele de produse livrate în această perioadă, s-a putut observa o creştere comparativ cu primul semestru al anului trecut. Astfel, compania a realizat în această perioadă livrări care însumează aproximativ 1,5 milioane de metri de produse.

„Investiţiile publice – atât rezidenţiale cât şi non-ezidenţiale – au fost cele care au reuşit în această perioadă să compenseze lipsa proiectelor cu fonduri publice şi estimăm că acest trend va fi susţinut până la finele anului”, a mai completat Sebastian Bobu.

Potrivit afirmaţiilor sale, principalele probleme întâmpinate în prima jumătate din an pe piaţa de pavele şi borduri au fost cele legate de termenele de încasare a lucrărilor cu fonduri bugetare şi scăderea numărului de proiecte de infrastructură scoase la licitaţie. De asemenea, o altă problemă ce persistă este cea a lipsei de forţă de muncă calificată, mai ales pe segmentul de montaj.

În ceea ce priveşte evoluţia pieţei de pavele şi borduri în prima parte din acest an, reprezentantul companiei estimează că aceasta a raportat un avans de cca. 10%, comparativ cu prima parte din 2015. În acest fel, segmentul prefabricatelor mici a evoluat în linie cu întreaga piaţă de construcţii.

Afaceri mai mari cu 5% pentru 2016

Raportat la business-ul companiei pentru anul în curs, Symmetrica mizează pe un avans cu 5% al afacerilor, comparativ cu 2015, atât în valoare, cât şi în volum.

„Ţinând cont de evoluţia foarte bună a pieţei în prima jumătate a anului, estimăm că până la finele anului vom raporta, în total, o creştere de 5 procente a afacerilor companiei, la cca. 91,5 milioane de lei (cca. 20,3 milioane de euro)”, a subliniat Sebastian Bobu.

Anul trecut afacerile companiei s-au ridicat la 87 de milioane de lei (19,5 milioane de euro), compania livrând 3 milioane de metri de produse.

 

Related posts

Care este cea mai buna strategie de marketing?

Adina Meyers

Noi reguli în Vama Veche începând din acest weekend. #nomoredancing

Adina Meyers

La MODEXPO au fost expuse colecții de haine, pantofi și accesorii pentru fiecare stil

Adina Meyers