Image default
Home LifeStyle

Studiu Webdesk Agency: În 2020, românii își programează curățenia la domiciliu de pe telefon

Digitalul ia cu asalt toate industriile. Trendul este unul urmat de antreprenori care se lansează, azi, în afaceri desfășurate cu preponderență via internet, ca urmare a comportamentului adoptat de clienți în manifestarea interesului pentru anumite servicii.

Pentru a face mai ușor de înțeles acest trend, este suficient să privim către noile generații, persoane suficient de ocupate încât să-și mai permită luxul de a se informa din offline cu privire la servicii, prețuri și oferte de care ar putea avea nevoie. Curățenia profesională se numără printre astfel de servicii esențiale, iar românii au dovedit că preferă confortul de a le căuta online.

În 2020, curățenia se solicită de la un click distanță

 

Evoluția mediului online înseamnă o schimbare în abordarea clientului de azi. Dacă în urmă cu 10 ani, serviciile de web design și SEO se căutau prin recomandări, azi se caută online și se solicită prin formulare personalizate, ce le permit potențialilor clienți să primească oferte personalizate, în acord cu nevoile afacerii lor (producător, prestator de servicii).

Același principiu este urmat și în ceea ce privește activitatea firmelor de curățenie din București, care se adaptează tendințelor spre a face solicitarea acestor servicii mai ușoară și la îndemână fiecărui client persoană fizică sau juridică prin optimizarea SEO a site-urilor lor.

Azi, când online-ul a devenit o piață de produse și servicii de curățenie, putând găși cu ușurință tot ce îți dorești cu doar un click, românii încep să profite de această libertate oferită de digital.

Din lipsă de timp, mulți români programează vizita echipei de curățenie chiar de la birou, de pe mobil, laptop sau tabletă, și nu este de mirare că piața serviciilor de curățenie a crescut în ultimii cinci ani cu peste 35%. Această creștere este încurajată și de agențiile de web design, care vin în sprijinul acestor firme de curățenie (și nu numai) cu soluții actuale și eficiente, de creare site cu design responsive, pentru ca utilizatorii să acceseze rapid, de pe orice dispozitiv, site-ul prestatorilor de servicii și să solicite, astfel, la fel de rapid o ofertă personalizată.

Românii programează ziua de curățenie de pe telefon

 

Fie că discutăm despre persoane care solicită curățenia la domiciliu de Paște, Crăciun, sau pur și simplu pentru întreținerea și păstrarea igienei în imobil, fie că discutăm despre firme care solicita servicii de curatenie în hale și birouri din București, numitorul comun rămâne ușurința care stă la baza solicitării acestor servicii. Mai precis? Online-ul.

Românii au prins gustul libertății la căutări cu doar un click și profită la maximum de ceea ce oferă digitalul azi. Astfel, multe firme de curățenie sunt solicitate să se deplaseze la diferite adrese chiar de pe telefon, de la birou sau din salon, o singură căutare fiind suficientă pentru a găsi cea mai bună firmă de curățenie din București.

Abordarea mercantilă a căutărilor din online este de real ajutor în cazul celor care nu mai dispun de timp pentru a se ocupa de sarcini casnice, dar mai ales în cazul celor care gestionează hale, depozite sau fabrici, caz în care au datoria de a pune la dispoziția personalului un mediu sănătos și igienic, independent de condițiile de lucru. În mod evident, de aceeași nevoie de igienă și curățenie discutăm și în cazul apartamentelor, vilelor și altor imobile rezidențiale ce găzduiesc animale de companie, bebeluși și vârstnici deopotrivă, aceștia fiind predispuși la dezvoltarea de alergii și alte afecțiuni într-un mediu curățat superficial.

Potrivit unei ierarhii întocmite de Urgent Curat, una dintre cele mai mari firme de curățenie din București, românii obișnuiesc să solicite astfel de servicii:

 

  1. Înainte de sărbători (curățenia de Paște, Crăciun etc.);
  2. Pentru întreținere și menținerea igienei (la copii, vârstnici, animale de companie);
  3. Pentru a păstra standardele de sănătate (curățenie în hale industriale, fabrici etc.);
  4. Pentru a păstra eticheta corporate (curățenie profesională în birouri);
  5. După evenimente (la domiciliu, la restaurant etc.);
  6. Înainte de a pleca în concediu.

Cât despre solicitanții acestor servicii, în această categorie regăsim atât femei, cât și bărbați, aceasta și datorită intimității permise de aceste firme de curățenie.

Mai precis, dacă în popor se obișnuia ca bărbatul să bată covorul în spatele blocului, ori în fața casei, în 2020 curățenia este efectuată de o echipă de profesioniști cu detergenți Tapi, eco – friendly, și echipamente de calibrul celor produse de Taski, ce extrag și cele mai mici particule de praf și murdărie din suprafețele curățate.

Tendință sau necesitate, indiferent de motivul pentru care bucureștenii solicită servicii de curățenie la domiciliu, nu putem omite accesul facil permis de online în 2020. Azi, curățenia tradițională este înlocuită cu cea profesională, efectuată cu detergenți și echipamente Taski, în care firmele de curățenie investesc bugete consistente pentru a menține standardul superior al calității europene. În sprijinul acestor firme vin și agențiile de web design și SEO, care le fac mai ușor de găsit de pe orice dispozitiv prin site-uri cu design responsive.

Articole similare

Ziua Unirii la Unirii cu Teatrul Masca

comunicat de presa

Copiii au superputeri și acum știu cum să și le activeze

comunicat de presa

Traditie in moda

comunicat de presa

Lasă un comentariu

4 × 3 =