LifeStyle

STIHL investește 6 milioane de euro în extinderea din Otopeni

Compania STIHL anunță o investiție de 6 milioane de euro în extinderea spațiului din Otopeni. Proiectul a demarat deja și se va finaliza anul viitor. Directorul general al STIHL, Ioan Mezei, a transmis ca extinderea se va intinde pe mai mult de 3300 de mp, folositi pentru logistica si pentru pregatirea personalului tehnic.

„Avem în vedere o extindere pentru logistică de 3000 mp impusă de dezvoltarea business-ului nostru, dar și extinderea cu 300 de mp a spatiului destinat pregătirii personalului tehnic. Facilitatea de training este unică la nivel național pentru industria noastră și vizează angajații dealer-ilor STIHL din toată țara”, precizează  Ioan Mezei, director general STIHL.

În prezent rețeaua STIHL numără peste 360 de magazine la nivel național, iar compania a  demarat încă anul trecut un amplu proces de reconfigurare vizuală a spațiilor comerciale, investiţie evaluată la peste 5 milioane de euro.  Numărul magazinelor care vor fi aduse la noi standarde în acest an va crește cu 80%. Cel mai înalt standard de magazin este denumit flagship store, la nivel național existând 50 de  astfel de spații. Anul acesta compania își propune să inaugureze minim 20 magazine de tip flagship store.

Tineri antreprenori STIHL pregătiți pentru a prelua ștafeta de business de la părinți

STIHL este o companie de familie care anul trecut a împlinit 90 de ani. “Ne dorim să asigurăm continuitatea modelului de business de familie la nivelul reţelei de distribuţie. Multe dintre firmele dealer-ilor au o istorie importantă cu STIHL, iar copiii antreprenorilor cu care am început colaborarea sunt deja implicați în business. Prin Clubul Tinerilor Antreprenori STIHL facem un transfer de know how către noua generație de oameni de afaceri pentru a-i integra în modelul nostru de acțiune. În prezent, un program asemănător rulează în Spania și Portugalia. Programul este suținut financiar de STIHL România, iar consultanța este  realizată de experți în management”, precizează Ioan Mezei.

Focus nou de business: utilajele cu acumulator

Din punct de vedere al produselor, STIHL va accentua focusul pe gamele cu acumulator. Compania va pune pe piață peste 15 utilaje și accesorii noi cu acumulator în gamele de motoferăstraie, motocoase, foarfeci  de gard viu, suflante şi maşini de tuns iarba.

Utilajele cu acumulator reprezintă noua tendință în domeniul îngrijirii curților, oferind mobilitatea  echipamentelor cu motor termic, dar şi noi funcţionalităţi precum pornirea uşoară, şi greutatea redusă . Dezvoltarea unor astfel de echipamente este o tendință firească a tehnologiei motoarelor care tind din ce în ce mai mult să se îndrepte spre zona electrică, fapt evident mai ales în zona auto.  În calitate de producător și inițiator de tehnologie și inovație, STIHL devine un jucător din ce în ce mai important pe piața din România și în această zonă, prin deschiderea cu care abordează dezvoltarea utilajelor electrice cu acumulatori.

Despre compania STIHL

STIHL a anunţat în 2016,  la nivel internațional, o creştere de 6,6%, atingând o cifră de afaceri record de 3,46 miliarde de euro. Compania germană intenţionează să investească 1 miliard de euro în dezvoltare până în 2018. Anul trecut  compania a împlinit  90 de ani, fiind înființată în 1926 de Andreas Stihl în Stuttgart. STIHL România este o companie deținută 100% de firma mamă și a fost înființată în 1997.  În prezent STIHL România importă motounelte sub brandurile STIHL şi VIKING.

Related posts

Schneider Electric lanseaza o gama de produse destinate amenajarilor contemporane

Adina Meyers

Lasă microbii și problemele la ușă cu tăvițele din oțel inoxidabil pentru dezinfectarea încălțămintei

Adina Meyers

Cu sau fără dungă la spate?

Adina Meyers