Compania a investit 115.000 de EUR in prototipuri de produse inovatoare
Ruris, singurul producator autohton de motoutilaje agricole, isi propune majorarea cifrei de afaceri la 6,2 milioane EUR in 2012, mai mult cu 32% fata de anul trecut. Cresterea va fi generata prin largirea gamei cu produse noi sau retehnologizate si prin extinderea retelei de parteneri cu 20%. Ruris tinteste o cota de piata de 9%, ceea ce ii va permite sa-si consolideze pozitia de lider.
In 2011 Ruris a raportat o cifra de afaceri de 4,7 milioane EUR, in crestere de la 3 milioane in anul anterior. Principalele categorii de produse care au inregistrat majorari ale volumelor au fost motocoasele de umar cu 70%, motofierastraiele cu 30% si motocultoarele cu 30%. Conform estimarilor companiei, piata de echipamente specifice va continua sa creasca si in 2012, ajungand la 69 milioane EUR.
Compania investeste anual in cercetare si dezvoltare prin intermediul centrului propriu de la Craiova, ultimele investitii in prototipuri ridicandu-se la 115.000 de EUR. Acestea au fost alocate lansarii de noi generatii de produse (Motosapele Sprint 652L si Sprint 552H, Motocultoarele 552H si 652H si Motocositorile cu masa ML102, ML904, ML905 si ML907). O parte dintre aceste utilaje va fi echipata cu o cutie de viteze nou dezvoltata, pozitionata pe verticala, care reprezinta o inovatie in industrie la nivel national si international. Dotarea noilor produse Ruris cu transmisia verticala se traduce prin multiple beneficii, de la cresterea puterii generate in conditiile mentinerii aceleiasi autonomii de combustibil si costuri de exploatare si de intretinere reduse, pana la cresterea manevrabilitatii prin actionarea produsului in sens invers atunci cand solul nu mai permite inaintarea.
“Ruris este o companie construita prin inovatie. Demaram sezonul 2012 cu noi produse si inovatii, precum cutia de viteze pe verticala si sistemul de prindere cu protectie pentru motocoasele de umar. Din aceasta primavara vom introduce in piata 8 noi produse din categoria motosape, motocultoare si motocositori, care vor beneficia de avantajele inovatiilor dezvoltate in ultima perioada: mai multa putere cu acelasi consum, usurinta crescuta in manevrare si costuri reduse de exploatare. Totodata, pentru acest an ne propunem sa demaram activitatea de export pe piete din Balcani si sa ne consolidam reteaua de dealeri la nivel local”, a declarat Catalin Stroe, Directorul General si fondatorul Ruris.
Ruris este prezenta pe piata printr-o retea extinsa compusa din 120 de parteneri, magazine proprii si trei lanturi de magazine DIY: Baumax, Dedeman si Hornbach.