LifeStyle

Profilul Heritage al tiglei GERARD beneficiaza de un discount de 20% pana la 30 aprilie

Final Distribution, importatorul exclusiv GERARD in Romania anunta un discount de 20% pentru tigla metalica cu acoperire de piatra naturala GERARD in perioada 25 martie – 30 aprilie. Promotia este valabila pentru profilul GERARD Heritage, culorile Chestnut (maro) si Spanish Red (rosu).

Cu o traditie pe piata de peste 50 de ani, Gerard Heritage este o tigla conceputa dupa modelul tiglei traditionale, avand un profil discret ce confera distinctie si versatilitate oricarui tip de acoperis. Are o aplicabilitate la panta de minimum 12o si este disponibila cu finisaj texturat, pe culori clasice si contemporane.

„GERARD Heritage este produsul din gama Gerard cu cea mai mare cerere in Romania. Aspectul natural al tiglei este asigurat de acoperirea de piatra naturala, ce asigura o protectie sporita impotriva intemperiilor si reduce poluarea fonica. In plus, datorita aspectului simplu, profilul Heritage este potrivit pentru orice stil arhitectural, de la proiecte rezidentiale si pana la cele comerciale. Economiile pe care clientii profilului Gerard Heritage le pot face in aceasta perioada echivaleaza practic cu un sistem complet de jgheaburi si burlane pentru acoperis, din productia proprie NOVATIK” declara Dan Mircescu, directorul general Final Distribution.

GERARD este pozitionat pe segmentul premium al tiglei metalice, imbinand rezistenta specifica tiglei ceramice traditionale cu greutatea redusa a tiglei metalice. Tigla GERARD reprezinta peste 70% din piata invelitorilor din aceasta categorie. Greutatea de aproape sase ori mai mica decat cea a tiglei traditionale din ceramica nu afecteaza structura sarpantei si conduce la economii la costurile de constructie ale sarpantei. Produsa in Noua Zeelanda, tigla GERARD este produsul cu cea mai lunga perioada de garantie de pe piata – 50 de ani.

Promotia GERARD Heritage este disponibila in reteaua nationala de peste 100 de parteneri, firme specializate de distributie si montaj a produselor pentru acoperis, dar si retele de tip DIY (Do It Yourself).

Final Distribution a incheiat 2010 cu o cifra de afaceri de peste 4 milioane euro, mentinandu-se la nivelul anului 2009. Pentru 2011 compania estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu aprox. 20% fata de 2010, pe fondul intrarii pe piata producatorilor de jgheaburi si burlane. Comercializat sub brandul NOVATIK, sistemul pluvial produs la Baicoi va putea asigura un volum de 3,5 milioane ml/an pentru burlane si 1 milion ml/an pentru jgheaburi.

Related posts

Noi branduri vor fi disponibile în centrul comercial Fashion House Militari

Adina Meyers

6 idei care te vor ajuta să respiri un aer mai proaspăt în locuință

Adina Meyers

Studioul inSIGN va propune noul concept de design pentru clădirea în care funcționează Hotelul Radisson Blu București – Erată Comunicat de Presă

Adina Meyers