Trendul “Do it yourself” castiga tot mai mult teren, iar posesorii de case isi doresc sa se implice in redecorarea propriei locuinte. Noul spot TV are la baza conceptului aceasta tendinta foarte des intalnita, iar abordarea se face din prisma consumatorului final, un cuplu obisnuit de tineri. Atunci cand esti pus fata in fata cu foarte multe posibilitati, nu iti este usor sa te decizi. Cu SPOR insa te poti razgandi oricand pe parcurs, revenind asupra culorii, sau poti adauga noi culori intr-un proiect mai amplu.
Obiectivul de comunicare este de a da consumatorului impulsul de a experimenta si de a-si satisface “pofta” de culoare ori de cate ori doreste. Usurinta in aplicare si calitatea produselor Spor fac din redecorarea casei o actiune usoara si totodata placuta, mai ales datorita varietatii de nuante disponibile, de la cele pastelate pana la cele intense, de-a dreptul apetisante.
BRAND-UL SPOR
• Spor este prima vopsea lavabila lansata in România, sustinuta de o campanie de comunicare integrata. Succesul a propulsat marca direct in topul segmentului, Spor pastrandu-si un loc fruntas si in prezent.
• Comunicarea Spor a fost realizata in jurul sloganului extrem de puternic si cu grad de notorietate foarte mare: “Vopsesti usor, vopsesti cu Spor!”
• In timp, brand-ul Spor si-a cucerit o binemeritata asociere cu o calitate foarte buna, devenind o marca de incredere, apropiata consumatorului.
• De la lansarea din 2000 si pana in prezent 300.000.000 metri patrati au fost acoperiti cu vopsea lavabilă Spor interior.
Puteti viziona noul spot TV aici:
http://www.policolor.ro/noutati/noul-spot-tv-pentru-brandul-spor/