Image default
LifeStyle

Petrecere exclusivista Pinum Doors & Windows cu ocazia aniversarii a 20 de ani in Romania

Desfasurat sub sloganul: Deschide USA, Descopera POVESTEA. Pinum 20 de ani, evenimentul a avut la baza conceptul de USA care a fost pus in valoare pornind de la invitatie, elemente inedite in decorarea salii, pana la momentul aniversar culminant: tortul in forma de usa.

Pentru Pinum, primii 20 de ani in Romania, sunt doar o continuare a pasiunii pe care familia Nusco o are pentru usi, de 4 generatii. Pentru ca usa nu este doar o cale de acces, ea este si un obiect de decor sau o bucatica din istorie. De aceea, Bombs Communication, agentia organizatoare a evenimentului a pus in lumina usile Pinum, intr-un mod cat se poate de creativ.

Invitatii la petrecerea de 20 de ani Pinum Doors & Windows au trecut rand pe rand prin 4 povesti si 5 usi Pinum, fiecare deosebita in felul ei.

In Camera nr. 1, oamenii au putut vedea istoria Pinum strans legata de istoria familiei Nusco. Peretii au fost acoperiti cu poze vechi de familie, obiecte de prelucrare a lemnului, un radio vechi din care se auzeau melodii italiene din anii ’70, iar pe jos, rumegus.

Inainte de a intra in Camera nr. 2, invitatii au trecut prin “Usa Presedintelui” Mario Nusco, prima usa construita vreodata de fabrica Pinum, in 1992. Urmatorul pas pentru cei prezenti a fost sa descopere USA invizibila din Camera nr.2, o camera perfect alba, cu pereti alb lucios si podea alba. Intr-un colt, un mim alb le-a aratat usa “invizibila”. Usa prezinta o folie ce poate fi finisata cu aceeasi vopsea folosita si la pereti sau poate fi tapetata, devenind astfel invizibila.

Conceptul Camerei nr. 3 a constat in “fascinatia reflexiei” si a plecat de la trasaturile unice ale usii Pinum: foaie din sticla fume securizata, buzunar metalic Eclisse Unico sticla si maner tip scoica din inox. Tocul si usa au fost realizate din furnir special din stejar gri. Peretii pareau ca sunt din sticla aburita, pe care cineva a lasat urme de maini si scris Pinum.

Camera nr. 4 s-a intitulat “Hello, Fashion!” si a fost gandita ca o oda adusa fashionistelor ce colectioneaza obiecte cu mult indragitul personaj al desenelor animate japoneze, Hello Kitty. Hello Kitty a fost prezent in colajele de pe peretii camerei, in imbracamintea modelului care i-a intampinat pe invitati, dar cel mai important, pe usa Pinum cu cristale Swarowsky Hello Kitty.

“Un brand atat de iubit precum Hello Kitty, cu o imagine actuala şi un stil aparte, este foarte apropiat de valorile grupului Nusco” Michele Nusco, CEO al Nusco Grup.

Utilizand tehnologia Crystallized – Swarowsky Elements, usile colectiei Hello Kitty sunt un produs in premiera mondiala realizat de Grup Nusco in urma unui acord cu firma care detine drepturile de proprietate ale celebrului brand.

Usa Venere, concept ce apartine designerului Matilde Durante,  a reprezentat piesa de atractie a evenimentului. Usa a cucerit privirile invitatilor prin armonia liniilor, jocul de lumina al formelor si volumetria cristalelor. Modelul are in componenta sa peste 30.000 de cristale de diferite culori si elemente Swarowski.

Articole similare

Concert URMA la Arenele Romane

comunicat de presa

Unteatru de copii – Spectacole dedicate publicului tânăr din București –

comunicat de presa

Electrolux se alatura Aliantei AllSeen pentru a produce electrocasnice interconectate

casamea.ro

Lasă un comentariu

sixteen − seven =