Elis Pavaje, liderul pietei de pavaj din Romania, a inceput constructia celei de-a treia fabrici in Secuienii Noi, judetul Neamt. Scopul investitiei este de a raspunde solicitarilor in crestere de prefabricate din beton (pavele, borduri, rigole, boltari) si de a optimiza costurile logistice pe zona Moldovei. Noua unitate va incepe productia in luna iulie 2017 si va asigura prioritar livrarile catre clientii din zona de Est a tarii.
Pe fondul cresterii solicitarilor de produse pe segmentul lucrarilor publice, cat si din zona rezidentiala, compania Elis Pavaje a decis extinderea capacitatilor de productie prin construirea celei de a treia fabrici din Romania. Emil Gota, director general al companiei, a declarat: “Urmarind dinamica pietei, am ajuns la concluzia ca deschiderea unei noi unitati de productie este un pas necesar in dezvoltarea companiei. Am crescut vanzarile an de an, prin optimizarea proceselor de productie si prin investitii in liniile de productie existente, insa exista o limita pe care nu o mai poti depasi, fara sa asiguri capacitate suplimentara.” Investitia totala se ridica la 10 milioane de euro si urmeaza a fi amortizata in termen de 10 ani. Prin aceasta investitie, capacitatea totala de productie a companiei ajunge la 15.000 mp de pavele / zi.
Avand o capacitate totala de 5000 mp/ zi, fabrica va produce produce pavele premium si standard, borduri, boltari si rigole. Utilajul de productie reprezinta o linie integral automatizata, de ultima generatie, achizitionata din Germania. Hala de productie si spatiile de depozitare marfa se vor extinde pe o suprafata totala de 50.000 mp.
Investitia realizata de Elis Pavaje va avea un impact pozitiv pe piata muncii din zona Moldovei, prin crearea a 40 de locuri de munca pana la finalul anului 2017. Pentru a acoperi necesarul de resurse umane, procesul de recrutare a personalului este in plina desfasurare.
“Impulsionarea vanzarilor pe zona Moldovei prin asigurarea proximitatii produselor si asigurarea unor servicii de calitate pentru partenerii din zona, precum si lansarea de noi produse in piata, ne determina sa speram ca ne vom atinge obiectivele de crestere a vanzarilor cu 14% fata de anul precedent.” a completat Emil Gota.