Pandemia generată de COVID-19 a determinat mulți români să petreacă timp în casă, așa că au ales să investească în zonele de relaxare, realizând amenajări de mică sau mare anvergură.

Piața de comerț online pe categoria de materiale de construcții și grădinărit este într-o creștere continuă pe plan local, iar acest lucru se poate vedea mai ales din faptul că toți jucătorii din acest segment investesc masiv în dezvoltarea acestui canal. Astfel, pe viitor, piața de e-commerce pe segmentul DIY va crește cu două puncte procentuale de la an la an.

Potrivit Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, când vine vorba de cele mai achiziționate produse din magazinul online, în această primăvară categoria care a condus detașat a fost cea de Grădinăproduse pentru amenajarea grădinii, a terasei și a balconului, dar și din zona de ZOO dedicată animalelor de companie.

Mediul online nu este însă un canal la fel uzual pentru clienți interesați de produse de design, cum ar fi tapetul, covoarele, perdele. În cazul acestora, cumpărătorul își dorește să vadă culoarea reală, să simtă textura și să analizeze în detaliu aspectul produsului, așă că optează pentru achiziția din magazinele fizice.

Related posts

Marea, nisipul si poza cu maimuța

Adina Meyers

Beko-avantaj la tine acasa, tot anul

Adina Meyers

O gradina „in forma”

Adina Meyers

Acest site foloseşte cookie–uri. Prin continuarea navigării, eşti de acord cu modul de utilizare a acestor informaţii. Accept Află mai multe