LifeStyle

MAPEI România se orientează spre piaţa proiectelor mari

Vineri, 8 iulie, reprezentanții MAPEI România, liderul mondial în producția de adezivi și produse chimice pentru construcții, au vorbit despre poziționarea grupului în lume și pe piața locală, despre valori și obiective, despre campania în derulare “Esti ceea ce construiești” și despre strategia de marketing și vânzări pentru anul în curs. Timp de aproape 2 ore, Moony Coffee Room a fost gazda discuțiilor libere între 35 jurnaliști și Florin Ciobanu – Director General și Silviu Minciu – Director Marketing.

„Prin acest eveniment ne-am propus să demaram o relație de comunicare continuă cu reprezentanții mass-media. Conștientizăm importanța informației, de aceea ne dorim să fim deschiși și transparenți în toată activitatea noastră. Suntem de aproape 10 ani pe piața din România, timp în care am învestit în dezvoltarea companiei și am câștigat încrederea consumatorilor, căutând să ne poziționăm ca experți în producția de adezivi și produse chimice pentru construcții, bazându-ne pe știință și cercetare dar și pe experiența de 79 de ani a companiei-mamă din Italia. MAPEI investește constant în produsele sale, astfel încât acestea să fie la cel mai înalt standard de calitate și să reprezinte alegerea numărul unu pentru construcțiile trainice, fără cusur – de la cele mai mari proiecte de infrastructură din lume, până la cele mai mici proiecte de amenajare. Pentru că nu credem în soluții universale, ci în particularitățile și personalitatea fiecărei lucrări, produsele din portofoliul nostru sunt create special pentru a satisface nevoi specifice.a declarat Florin Ciobanu, Director General MAPEI România.

 

În 2016, MAPEI vine cu o abordare diferită a pieței și o strategie de marketing și vânzări în care dorește să implice 3 categorii de public țintă: beneficiarii lucrărilor, arhitecții și meseriașii. “În România, până în momentul de față am activat cu precădere pe piața proiectelor mici, inclusiv segmentul DIY. Strategia actuală, însă, vizează orientarea noastră și către piaţa proiectelor mari, a construcţiilor de infrastructură, dar și a clădirilor civile și industriale. Totodată, promisiunea MAPEI în fața consumatorului este bazată pe respect, încredere și garanția lucrului bine făcut. În momentul de față nu mai vorbim de un singur mod de a construi o casă, din punct de vedere estetic sau funcțional. Diversitatea de materiale și creativitatea arhitecților oferă numeroase variante de realizare a unui proiect. Astăzi orice fantezie poate fi realizată în construcții și datorită MAPEI. Ne bazăm pe portofoliul nostru de peste 300 de produse din domeniul placărilor ceramice, a montajului de pardoseli, repararea și consolidarea structurilor din beton. Casa are personalitate și arată lumii exact ceea ce proprietarul dorește. Este o oglindă a personalității celui care o construiește. Și pentru că trebuie să ne placă și să fim mulțumiți de ceea ce vedem în oglindă, pentru noi nu este loc de compromisuri la calitate” a declarat Silviu Minciu, Director Marketing MAPEI România.

MAPEI este unul dintre cei mai mari producători la nivel mondial de adezivi și produse chimice pentru construcții, cu peste 20.000 de tone de produse livrate zilnic. Înființat in 1937 în Milano-Italia, grupul cuprinde astăzi 68 de fabrici în 32 țări din întreaga lume și 8.500 de angajați. Compania înregistrează o cifra de afaceri de 2.5 mld. Euro și investește anual 5% din venituri în cele 18 Centre de Cercetare-Dezvoltare, în care lucrează 900 specialiști. Bazele filialei românești au fost puse în 2006 prin înființarea MAPEI România, ca parte din strategia de internaționalizare a grupului. Portofoliul MAPEI România cuprinde peste 300 produse din cele peste 1500 existente în lume, iar la nivel de business înregistrează o cifră de afaceri de peste 10 milioane Euro.

Related posts

De ce ai cumpara un aspirator de mana si cum il alegi pe cel mai bun?

Adina Meyers

CONCURS: Ia-ti cadoul de la kika!

Adina Meyers

HORNBACH: crestere sustinuta si investitii in dezvoltare

Adina Meyers