Image default
LifeStyle

Lyria a lansat o colecţie exclusivistă de agende pictate

Lyria – povestea ta pictată, unul dintre cele mai importante branduri din România de genţi din piele personalizate, a lansat în prag de sărbători o colecţie specială de agende. Realizate din piele şi pictate manual, acestea reprezintă o alegere perfectă pentru un cadou, indiferent dacă este unul personal sau de business.

Colecţia de agende Lyria reprezintă prima extindere importantă a brandului care se axează pe producţia de genţi din piele, pictate manual. La fel ca acestea din urmă, şi agendele Lyria sunt tot pictate manual în atelierul din inima Transilvaniei unde sunt asamblate, prin urmare este imposibil ca două produse să arate identic. În magazinul online sunt disponibile 8 modele diferite de agende de dimensiuni A5, însă acestea se pot personaliza în funcţie de solicitările clienţilor, devenind astfel versatile şi adaptabile oricărei personalităţi, indiferent de sex.

“Am creat această linie pentru că ştiu cât de importantă este o agendă în viaţa noastră, mai ales a persoanelor active, cu o viaţă profesională şi socială intensă. Este dedicată celor care încă folosesc pixul şi hârtia pentru a-şi planifica ziua, oferindu-le prilejul de a avea o bucurie ori de câte ori deschid agenda, ştiind că este un accesoriu special, unicat”, a  precizat Armina Popeanu, fondator Lyria – povestea ta pictată.

Lansarea noii colecţii a fost făcută în prezenţa vedetei TV Bianca Ioniţă, care apreciază creaţiile Lyria: “Îmi place foarte mult textura pielii folosite, se vede atenţia pentru detalii şi picturile reflectă în parte personalitatea Arminei”.  

Agendele Lyria pot reprezenta un cadou în sine sau pot fi un accesoriu complementar unei genţi pictate manual, aparţinând uneia dintre colecţiile consacrate: Symbols (cea mai recentă), RomânIA, Blossom, Architecture sau SoulArt.

Despre Lyria – povestea ta pictată

Armina Popeanu, creatoarea brandului Lyria este de profesie arhitect, însă s-a specializat şi în design vestimentar, design de pantofi şi stilism. Ea a realizat primele genţi Lyria în urmă cu doi ani. De atunci, brandul a crescut constant, ajungând acum să fie cunoscut şi apreciat inclusiv în străinătate. Clienţii Lyria se bucură de un produs de calitate superioară, original, din piele naturală, realizat în România, la o fabrică din inima Transilvaniei, aparţinând tot Arminei, fiind astfel atent controlat întregul proces de producţie. Pictura se execută manual pentru fiecare produs în parte, cu vopseluri speciale, care asigură o durată de viaţă a produsului de 3-5 ani în condiţii optime.

 

Articole similare

Expo Drink încântă simțurile pasionaților de băuturi rafinate!

casamea.ro

Au rămas câteva zile până la turneul național Masha și Ursul ce va include Suceava, Bacău, București și Oradea

comunicat de presa

Horia Tecau, Noul Ambasador Life Care

comunicat de presa

Lasă un comentariu

nine + fourteen =