LifeStyle

Gealan anunta rezultatele pentru anul curent, dar si proiectiile pentru anul 2010

Bucuresti, 14 decembrie 2009- Gealan Romania, liderul pietei romanesti de profile din PVC pentru ferestre si usi cu geam termoizolator, anunta realizarile obtinute pentru anul in curs, provocarile si oportunitatile identificate intr-o perioada de dificultate economica, dar, in acelasi timp, traseaza directiile de business si asteptarile pentru anul 2010.

“Anul acesta a insemnat o adevarata provocare pentru noi si partenerii nostri, insa putem spune ca eforturile depuse ne-au adus si satisfactii. Evident ca nu putem vorbi despre o crestere a afacerilor pentru aceasta perioada, in conditiile unei piete de tamplarie din PVC care a ajuns la aproximativ 400 de milioane euro, ceea ce inseamna o scadere cu 50% comparativ cu anul trecut, dar si suspendarii activitatii a peste 20% dintre producatorii de ferestre”, a declarat Aurel Vlaicu, Director General, GEALAN Romania.

„In pofida contextului economic dificil, am pastrat traditia de premianti si ne numaram in continuare printre cele mai performante companii din tara. Astfel, ne-am clasat pe primul loc pe domeniu de activitate in Topul National al Firmelor Private din Romania. De asemenea, conform Topului Firmelor din Bucuresti am ocupat acceasi pozitie la categoria „fabricarea articolelor din material plastic”, fiind premiati de Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti”, a adaugat Aurel Vlaicu.

Pentru anul 2010 compania isi propune sa investeasca in continuare in produse si tehnici inovatoare. De asemenea, se va pune accent pe suportul acordat retelei de parteneri la nivel national, prin programe de perfectionare si consiliere.

Cu siguranta si anul urmator va fi un an dificil, marcat de incertitudini si schimbari semnificative in aceasta industrie, iar pentru a iesi invingator companiile trebuie sa se adapteze permanent, sa aiba o strategie sustinuta si sa fructifice fiecare oportunitate. Cred ca abia din 2011 putem vorbi de o revenire si poate de o crestere mai semnificativa pentru acest sector de activitate”, a precizat Aurel Vlaicu.

Gealan a sustinut anul acesta mai multe programe de responsabilitate sociala, oferind suport educational tinerilor studenti din domeniul arhitecturii si constructiilor, s-a implicat in campania „Copii fericiti”, a carei misiune este de a creea o atmosfera de solidaritate, siguranta si fericire pentru copii mai ales in perioada sarbatorilor de iarna. De asemenea, compania a sprijinit proiectul de regenerarea urbana, „Magic blocks”, initiat de Asociatia Zeppelin si revista Arhitectura pentru reabilitarea complexa a cartierelor de locuinte din perioada socialista.

Gealan a lansat anul acesta, in premiera pentru piata locala, profilele Gealan Reflect ce protejeaza impotriva radiatiilor electromagnetice. O alta premiera in 2009 a fost introducerea unei noi tehnici inovatoare de realizare a ferestrelor decor lemn, ce permite imbinarea profilelor in unghi de 90 de grade, ferestrele clasice din lemn fiind astfel imitate fidel.  

Despre GEALAN Romania

GEALAN Romania este subsidiara din Romania a grupului german GEALAN Fenster Systeme GmbH, producator de profile din PVC pentru usi si ferestre cu geam termoizolator. A fost infiintata in 1997 avand ca obiect de activitate, in prima faza, comercializarea produselor marca GEALAN, din 1999 trecand la productie proprie. In prezent GEALAN Romania detine o cota de piata de aprox. 30% si are cea mai mare notorietate in Romania pe piata ferestrelor din PVC. GEALAN colaboreaza cu cca 600 firme partenere in Romania livrand acestora componentele si tehnologia necesara productiei de ferestre termoizolante din PVC. Compania mai livreaza profile si catre pietele din Bulgaria, Republica Moldova si Germania.

Related posts

Architecture in fashion – un workshop dedicat design-ului parametric

Adina Meyers

Jardiniere cu paravan pentru intimitate acasa si la terasa

Adina Meyers

Materiale brute, forme care inspira – standul Laboratorul de Arhitectura @BIFE-SIM 2015

Adina Meyers