LifeStyle

Frumuseţe, relaxare şi prietenie într-un nou beauty salon

Se spune că frumuseţea stă în ochii privitorului. Doar că…vremurile în care poeţii îşi căutau muzele au cam apus. Astăzi suntem în era vitezei de procesare şi  de informare, astăzi avem timp de “văzut, plăcut” şi…cam atât. Iar “privitorul” cel mai greu de satisfăcut eşti chiar TU, în fiecare dimineaţă, când te priveşti în oglindă.

Adevărul este că fiecare femeie are periodic nevoie să-şi amintească că este frumoasă. Indiferent că eşti o business woman cu un program mereu încărcat şi imaginea impecabilă este un must-do sau chiar dacă eşti o susţinătoare a spiritului rebel, din când în când meriţi să te desprinzi de rutina sau tumultul cotidian şi să te laşi răsfăţată. Iar din ianuarie a fost deschis salonul care ţi se potriveşte perfect, Curly.

Curly este mai mult decât un salon de frumuseţe, este locul în care tu ai să vii de câte ori vei vrea o pauză de la agitaţie şi o portiţă către relaxarea mult aşteptată. Pentru că e destul de dificil pentru o femeie să găsească totul într-un singur loc, cei de la Curly şi-au propus să ofere celor care le trec pragul o experienţă unică şi “o stare plină de roz” – după cum au declarat deja unele dintre cliente.

Frumuseţe, relaxare, prietenie.

Indiferent cât de buni ar fi stiliştii, clientele caută o atmosferă prietenoasă, un loc în care să se destindă şi se simtă răsfăţate. Acesta este motivul pentru care anumite saloane cu renume rămân fără cliente. Nu oferă suficientă atenţie detaliilor de acest gen. La Curly te vei simţi că acasă. De fapt mai bine, pentru că aici eşti centrul atenţiei fără să depui niciun efort. Începând de la designul interior incredibil de feminin şi călduros şi până la atitudinea stiliştilor, ai să simţi că îţi place şi că vrei să fii acolo – încă din primul moment.

Mentalitatea echipei este una pro-activă, orientată înspre nevoile clienţilor şi înspre inovaţie, indiferent de provocare. Fie că întâlnesc cliente extrem de hotărâte care ştiu exact care este schimbarea pe care şi-o doresc, fie efectiv îşi doresc un nou look – dar au nevoie de consiliere şi recomandări în acest sens, toţi cei care trec pragul Curly vor avea un zâmbet pe buze la plecare. Acesta este obiectivul principal al fiecărui angajat Curly. Şi, încă din prima zi, obiectivul a fost atins cu succes. Clientele îşi zâmbesc în oglindă, se bucură de o vizită plăcută şi promit să revină cât mai curând.

Profesionalismul este o artă

Deschiderea salonului Curly este în sine un act curajos. În domeniul lor concurenţa este incredibilă, clientele îşi spun cuvântul de îndată ce un serviciu nu se ridică la nivelul aşteptărilor. Pe scurt, nu este deloc uşor să te numeşti profesionist într-o industrie atât de alertă şi pretenţioasă precum cea a frumuseţii. Dar Curly a avut un început frumos şi promite să se menţină într-o continuă ascensiune. Stiliştii din echipă sunt perfecţionişti, talentaţi şi prietenoşi. La capitolul produse nu se lasă mai prejos. Folosesc cele mai bune game de produse profesioniste şi acest lucru se vede în calitatea serviciilor lor.

Tendinţele de frumuseţe se schimbă de la o zi la alta, moda evoluează în contraste interesate promovând când sofisticatul şi îndrăzneţul când naturalul şi delicateţea acestuia. În felul acesta doar profesioniştii cu adevărat pasionaţi de meseria lor reuşesc să facă performanţă. E nevoie de multă ambiţie pentru a fi veşnic cu un pas înaintea competiţiei, însă echipa Curly are acest atu în mânecă deja. 

Related posts

APIVITA lansează 5-Action Eye Serum, cu extract de crin alb

Adina Meyers

AQUA Carpatica, reprezentată de Jean Valvis, a acordat unul dintre cele mai râvnite premii din industria FMCG din Marea Britanie – Wholesaler of the Year în cadrul premiilor The Grocer Gold 2019

Adina Meyers

Îți place să joci la loto? Descoperă cum să pariezi online pe numere!

Adina Meyers