In luna mai, compania Final Distribution aniverseaza 10 ani de prezenta si profesionalism in domeniul acoperisurilor, fiind unul dintre principalii jucatori de pe piata sistemelor de invelitori din Romania si lider incontestabil al pietei de tigla metalica cu acoperire de piatra naturala prin brandul Gerard. In acelasi timp, brandul Gerard sarbatoreste 20 de ani de prezenta in Europa si 10 ani pe piata din Romania. Aceste rezultate vin dupa un parcurs incredibil, presarat cu multe momente de cumpana, dezamagiri, dar si satisfactii si foarte mult efort.
„Toate acestea nu ar fi fost posibile daca nu am fi crezut in calitate si profesionalism si daca in spatele acestor lucruri si nume n-ar fi fost oameni deosebiti cu o dorinta enorma de cunoastere si autodepasire. Piata n-ar fi putut fi acoperita fara ajutorul partenerilor nostri, firme mai mici sau mai mari, specializate in comertul si instalarea sistemelor de invelitori, cu ajutorul carora am implementat produsele noastre la un standard extrem de ridicat. Ne asumam in continuare rolul de a educa, in speranta ca in viitor vom crea un comportament de consum sanatos, in care decizia de cumparare sa aiba in vedere nu numai pretul, ci si calitatea si siguranta.” declara Dan Mircescu, general Manager Final Distribution.
In acelasi timp, luna acesta brandul GERARD sarbatoreste 10 ani pe piata din Romania prin intermediul Final Distribution, 20 de ani de prezenta in Europa si peste 50 de ani de cand producatorul neozeelandez AHI Roofing a produs primele tigle metalice cu acoperire de piatra naturala din lume, ramanand pionierul acestei tehnologii.
“Atunci cand am inceput distributia tiglei Gerard, nu mai exista in Romania un produs similar. A fost nevoie de cativa ani in care am educat piata, am crescut brandul si am impus o noua nisa. Prin introducerea brandului Gerard in Romania, am adus pe piata un nou tip de invelitoare cu avantaje certe fata de tigla metalica cat si fata de tigla ceramica/beton. Practic pentru acest tip de produs, noi am fost cei care am creat piata si am dezvoltat cererea. Acum, produsul este recunoscut pentru avantajele sale, devenind un brand de referinta. De fapt, tigla cu acoperire de piatra in general a ajuns sa fie asimilata de piata ca “tigla tip Gerard”. Am facut acest lucru pentru ca era nevoie de un produs de calitate, care sa “vorbeasca” de la distanta atat despre dimensiunile casei cat si despre valoarea acesteia, despre stilul de viata pe care-l adaposteste, despre spatiile valorificate, poate chiar despre valori in general.” declara Dan Mircescu, general Manager Final Distribution.
In februarie 2011, Final Distribution a lansat pe piata din Romania brandul Novatik odata cu deschiderea primei linii de productie de jgheaburi si burlane din Baicoi, judetul Prahova. Intrarea companiei pe segmentul de productie a venit firesc, pentru ca a investit in produse complementare celorlalte branduri existente deja in portofoliu.
In iunie 2012, compania deschide cea de-a doua linie de productie, dar de data aceasta pentru productia primei tigle metalice in panouri mici fabricata in Romania, comercializata tot sub brandul Novatik. Produsul s-a nascut din dorinta de a oferi clientilor un acoperis sigur pentru caminul lor, pentru ca la momentul acela piata acoperisurilor era sufocata de tigla metalica in panouri mari al carei pret era din ce in ce mai mic. Dorinta companiei a fost aceea de a completa portofoliul, astfel incat sa poata pune la dispozitia clientului un sistem performant de invelitori produs 100% in Romania.
“Atunci cand am decis sa devenim producatori, ne-am asumat un risc. Am identificat o nisa de piata cu potential si am exploatat-o. Am devenit producatorii primei tigle metalice in panouri mici din Romania, iar in scurt timp (cateva luni de la lansare) am reusit sa exportam sistemul nostru de invelitori in Europa in tari precum: Franta, Spania, Slovenia, Ukraina, Polonia sau Republica Moldova. Faptul ca oferim un sistem sigur de invelitori (tigla in panouri mici cu suprapuneri perfecte, design modern, pierderi reduse si materie prima de foarte buna calitate si sisteme de jgheaburi si burlane care se potrivesc oricarui tip de proiect architectural) reprezinta un avantaj competitiv si ne recomanda produsele atat pe piata interna cat si pe piata externa.” declara Dan Mircescu, general Manager Final Distribution.
Cu ocaziei aniversarii celor 10 ani, compania Final Distribution lanseaza doua campanii promotionale adresate clientilor finali, prin intermediul retelei nationale de distributie. Promotiile sunt valabile pana la 30 iunie 2014:
-
discount 20% pentru toate profilele tiglei GERARD: Heritage, Classic, Shake, Shingle, Milano, Diamant;
-
GRATUIT folia anticondens Delta Vent N, pentru fiecare acoperis Novatik achizitionat.
Pentru anul 2014, compania isi propune o crestere a cifrei de afaceri cu 15% fata de anul anterior, mizand pe extinderea gamei de produse si a pietelor de desfacere atat intern cat si extern. Strategia de afaceri este axata in momentul de fata pe cresterea eficientei productiei si pe solutionarea nevoilor clientilor, avand la baza cele patru valori corporatiste adoptate, respectiv: calitate, inovatie, flexibilitate si promptitudine. De asemenea, pentru 2014 vor fi o prioritate investitiile in echipamente si solutii IT de ultima generatie, care sa conduca la cresterea eficientei si calitatii.