LifeStyle

FaceToFace Media isi completeaza grila de programe

FaceToFace Media, companie axata pe dezvoltarea mediilor de publicitate indoor in locatii premium isi completeaza grila de programe cu sase rubrici noi, in reteaua SalonTV: Fashion, Beauty, Monden, Timp liber, Vacante si calatorii si Auto-Moto.

Site-ul port.ro, revistele The ONE, Ce se-ntampla doctore, InStyle si ProTV Magazin vor furniza saptamanal continutul editorial care va rula pe ecrane. Programul TV pentru cele doua retele a fost adaptat special cu scopul de a captiva atentia clientilor, oferindu-le un mod placut de petrecere a timpului de asteptare.

In cele peste 48 de saloane premium din Bucuresti, programul TV are o durata de 60 minute si este difuzat repetitive pe tot parcursul orelor de functionare a saloanelor (10 ore/zi, 6 zile/saptamâna). Astfel, femeile care urmaresc programul TV petrec in medie 90 minute la o vizita in salonul de infrumusetare, timp in care urmaresc SalonTV.

FaceToFace Media opereaza, sub marca SalonTV, aproape 170 de ecrane in peste 48 de saloane de infrumusetare din Bucuresti si in 12 clinici medicale Regina Maria (reteaua ClinicTV).

FaceToFace Media este o companie de indoor digital media care foloseste metode inovative de transmitere a unui mix original de continut TV de calitate ce imbina publicitatea cu programe de divertisment si informare, prin intermediul celor doua televiziuni cu circuit inchis din portofoliu: SalonTV si ClinicTV.

Related posts

Mercure testeaza „Teoria celor sase prieteni” in intreaga lume

Adina Meyers

Bricomix.ro – Utilitatea unui storcator de fructe in bucatarie – Sucuri proaspete preparate din fructe si legume

Adina Meyers

Delta Studio, lider in amenajari de interior, inaugureaza noul Showroom din Brasov

Adina Meyers