LifeStyle

Fabryo Corporation te invata sa MESTER-ESTI

Fabryo Corporation, lider pe piata de lacuri si vopsele decorative din Romania, si renovis, lantul de magazine de bricolaj in sistem de franciza, isi continua campania de educare si informare a mesterilor si utilizatorilor finali cu privire la produsele destinate renovarii, realizand un nou proiect: emisiunea ”MESTER-ESTI”, difuzata in fiecare duminica de la ora 12.00 la Antena 1.

”Comportamentul consumatorilor implicati in renovarea locuintei sau a spatiului de lucru s-a schimbat foarte mult in ultimul timp”, explica Dragos Militaru, Chief Marketing Officer, Fabryo Corporation. ”Fie ca sunt mai atenti la felul in care sunt cheltuiti banii si la modul in care sunt puse in practica lucrarile lor, fie ca decid sa mestereasca singuri pentru a scuti cheltuiala cu manopera, acestia vor sa afle cat mai mult din secretele lucrarilor de renovare. Tocmai de aceea, o emisiune de educare ”Do-it-Yourself” era mai mult decat binevenita”, adauga acesta.

Emisiunea ”MESTER-ESTI”, realizata la initiativa si cu suportul Fabryo Corporation, este unica in peisajul media TV din Romania prin formatul inedit cu doi prezentatori care pun singuri in practica sfaturile primite de la specialisti, fiind singura emisiune de educare “Do-it-Yourself” realizata vreodata in Romania. 

”Noutatea adusa in mediul TV de “MESTER-ESTI” consta in faptul ca transpune vizual, intr-un mod natural, cat de simplu si accesibil este pentru oamenii de rand sa invete practic cum isi pot amenaja singuri propria locuinta”, precizeaza Militaru. ”Prin “MESTER-ESTI”, Fabryo Corporation si partenerii sai isi propun educarea si informarea consumatorului cu privire la produsele decorative, dar si la amenajarea locuintei in general.”

Urmarind emisiunea, telespectatorii vor putea descoperi informatii practice, sfaturi de la specialisti, solutii inteligente de transformare a spatiului de locuit sau de lucru, pasii de punere in practica a unei lucrari, modul corect de folosire a produselor destinate renovarii pentru rezultate optime, accesoriile potrivite pentru fiecare tip de manopera, dar si locurile de unde pot fi cumparate cele mai bune materiale, unelte si scule.

”Practic, prin intermediul emisiunii vrem sa ajutam beneficiarii lucrarilor de renovare sa-si raspunda la doua mari intrebari: Cat va costa? si, la fel de important, Cat va dura?, pentru ca, mai ales in cazul proiectelor mici de renovare, lucrarile se fac cu proprietarii in casa”, a mai explicat Militaru.

Emisiunea isi propune sa deschida apetitul pentru imbunatatirea mediului in care locuim sau lucram, atat din punct de vedere estetic, cat si functional. Gazdele emisiunii – Florin Rosu si asistenta sa, Ane Marie Savu – impreuna cu specialistii invitati in emisiune, vor demonstra practic telespectatorilor cat de simplu si, de ce nu, placut si distractiv, poate fi sa devii mester de ocazie.

Related posts

Premieră în lumea muzeală din Europa: Muzeul Antipa, primul beneficiar al uneia dintre cele mai inovatoare tehnologii japoneze anticutremur

Adina Meyers

SIMONA a lansat Rosenthal si Versace concept boutique

Adina Meyers

Cartierele rezidențiale, facilități ca în centrul orașului

Adina Meyers