casamea.ro

  • Amenajari Interioare
    • Amenajari apartamente
    • Amenajare baie
    • Amenajare bucatarie
    • Amenajare camera copilului
    • Amenajare dormitor
    • Amenajare living
    • Amenajari case
    • Case de vacanta
    • Mansarda
  • Acasa
  • Amenajari Exterioare
    • Amenajare gradina
    • Balcon si terasa
    • Gradinarit
  • Practic
    • Bricolaj
  • Solutii constructive
    • Legislatie
    • Proiecte si randari
    • Echipamente si materiale de constructii
  • Lifestyle
    • Decor
    • Retete
    • Calatorii
  • Recomandat de Editor
  • Cookie Policy
  • Privacy Statement
FacebookInstagram
casamea.ro

LifeStyle

Daikin România: afaceri în creștere și consolidarea poziției de lider al pieței HVAC, în anul financiar recent încheiat

by Adina Meyers13 iunie 201913 iunie 20190850

În anul financiar 2017-2018, încheiat la 31 martie 2018, Daikin România, subsidiara locală a celui mai important producător de aer condiționat din lume, a înregistrat o cifră de afaceri de 25,5 milioane euro, în creștere cu 5% față de anul precedent. Compania și-a atins obiectivul de a-și consolida poziția de lider al pieței HVAC din România.

“Rezultatele obținute în anul financiar recent încheiat se datorează atât menținerii poziției de top în segmentul comercial, cât și noilor direcții de dezvoltare abordate în segmentul rezidențial. Ponderea cea mai mare a vânzărilor companiei rămâne în segmentul comercial, rezultatele fiind obținute în contextul unei creșteri pe piața clădirilor de birouri, a aplicațiilor industriale, în special în zona automotive, și a sectorului de retail de tip family center, în timp ce sectorul spațiilor comerciale de mari dimensiuni a fost anul trecut în scădere. În segmentul rezidențial este de remarcat preferința tot mai evidentă a clienților finali pentru produsele high-end din gama Bluevolution, care înglobează tehnologii de ultimă generație, vânzările acestei game înregistrând o creștere de 25% anul trecut”, a declarat Daniel Vasile, Managing Director Daikin România.

Printre proiectele comerciale realizate în 2017 se regăsesc Hotel Hilton Garden Inn (București), One Charles de Gaulle Residence (București), Hattrick Office Building (Sibiu), Bega Business Park (Timișoara), Hotel Sovata, precum și magazinele H&M, Calzedonia, Pepco și Sportisimo. În segmentul rezidențial, pe lângă zecile de mii de sisteme individuale preferate de clienții finali, Daikin a furnizat anul trecut soluții de climatizare pentru ansambluri rezidențiale de referință, precum Dinamic City, Menuet Residence, Popasului Residence, urmând ca Aviației Park și Caramfil 85 să fie finalizate în cursul acestui an. Compania a ales să fie cât mai aproape de efervescența sectorului imobiliar prin abordarea directă a dezvoltatorilor, bazându-se pe factorii diferențiatori și pe calitatea soluțiilor de climatizare inovatoare. Un exemplu în acest sens este parteneriatul cu dezvoltatorul proiectului Belvedere Residences (București), în cadrul căruia au fost create pachete personalizate în funcție de specificul fiecărui apartament.

“În urmă cu patru ani, Daikin a introdus pe piață gama de echipamente rezidențiale cu agent frigorific R32 – Bluevolution, care se remarcă prin eficiența energetică superioară și impactul mult mai redus asupra mediului, având un potențial de încălzire globală de 3 ori mai mic decât al sistemelor clasice, care folosesc R410. Vânzările crescute pentru acest tip de echipamente se bazează pe eforturile noastre și ale partenerilor noștri de promovare și de educare a clienților în privința sistemelor de climatizare eficiente, cât și pe experiențele lor anterioare cu acest tip de echipamente, mulți dintre ei fiind deja la a doua achiziție a unui aparat de aer condiționat”, a declarat Alexandru Rusu, Residential Sales Manager în cadrul Daikin România.

După impactul pozitiv atins de noua generație de aparate de aer condiționat Bluevolution, adresată clienților rezidențiali, Daikin a stabilit în 2017 un nou punct de referință și în sectorul comercial, prin lansarea Sky Air A-Series, prima gamă de echipamente comerciale eco-friendly din Europa, care folosește agentul frigorific R32. De asemenea, la mijlocul anului trecut, Daikin a lansat în România un nou program – Commercial Solution Expert (CSE), care certifică expertiza partenerilor selectați pentru a oferi servicii premium de consultanță, instalare și mentenanță pentru proiecte comerciale de orice anvergură.

În prezent, Daikin are o rețea de peste 150 de parteneri, asigurând o distribuție la nivel național. Dintre aceștia, 16 au primit certificarea de parteneri Commercial Solution Expert și 50 au statutul de parteneri Home Comfort Expert.

Compania este concentrată permanent asupra creșterii nivelului de satisfacție a clienților cu privire la serviciile pre și post-vânzare. „Toate acțiunile noastre urmăresc viziunea Daikin, aceea de a oferi tuturor categoriilor de clienți soluții de climatizare și experiențe premium. Periodic derulăm studii atât în rândul consumatorilor finali, cât și în rândul partenerilor comerciali pentru măsurarea indicatorului Net Promoter Score (NPS). Considerăm că numai ascultând în permanență ce au clienții noștri de spus putem să îmbunătățim nivelul serviciilor oferite și astfel, vom reuși să păstrăm brandul Daikin în topul preferințelor românilor atunci când vine vorba de sistemele de climatizare de orice fel”, a adaugat Daniel Vasile.

Un alt pilon important al business-ului este reprezentat de divizia de service, care pune la dispoziția partenerilor și clienților Daikin servicii profesionale de service în garanție și post-garanție, având ca obiectiv creșterea nivelului de satisfacție și a gradului de încredere în soluțiile și serviciile companiei. Pe lângă activitățile de service tradiționale, precum asistență la montaj, punerea în funcțiune a echipamentelor, diagnosticare și expertiza defecțiunilor, Daikin a dezvoltat și servicii cu un înalt conținut tehnologic, care implică monitorizare, evaluare și mentenanță predictivă, upgrade sau audit energetic. Compania acordă o atenție deosebită formării profesioniștilor din domeniu, oferind cursuri de pregătire tehnico-practice în cadrul centrului de formare profesională Daikin, unde sunt pregătiți peste 250 de instalatori în fiecare an.

Noul an financiar a debutat în forță pentru Daikin, odată cu lansarea pe piața din România a unui nou model de aer condiționat rezidențial din gama Bluevolution, Stylish, și a programului pilot BuyBack, prin care compania încurajează înlocuirea vechilor aparate de aer condiționat cu unele de ultimă generație, oferind discount-uri de până la 400 lei.

De asemenea, Daikin va continua și anul acesta demersurile de protecție și îmbunătățire a mediului înconjurător, prin diverse acțiuni de responsabilitate socială, după succesul campaniei „Plantăm Aer”, în urma căreia au fost plantați 13.000 de copaci pentru împădurirea a 4 hectare de teren degradat.

„Pentru 2018, ne-am propus o creștere a cifrei de afaceri, continuând dezvoltarea parteneriatelor puternice pe toate segmentele de business. De asemenea, avem în plan creșterea echipei Daikin, formată astăzi din 40 de angajați, având în continuare multe poziții deschise pentru specialiști. În plus, acordăm o atenție deosebită recrutării și formării viitorilor profesioniști în domeniu, prin programe și abordări dedicate studenților în ani terminali. Creșterea și consolidarea echipei alături de partenerii noștri ne va susține în demersul de menținere a poziției de lider al pieței HVAC în Romania, obiectivul nostru fiind acela de a oferi soluții și servicii de cea mai înaltă calitate, care depășesc standardele industriei”, a declarat directorul companiei.

 

Despre Daikin

La nivel global, compania DAIKIN este prezentă în peste 145 de țări, având peste 67.000 de angajați în cele 90 de fabrici.  Cu o experiență de peste 90 de ani în proiectarea și fabricarea de tehnologii de încălzire și răcire, Daikin este lider de piață în tehnologia pompelor de căldură, fiind renumit pentru abordarea sa inovatoare în ceea ce privește dezvoltarea de produse, precum și pentru calitatea de neegalat și versatilitatea soluțiilor sale integrate. De altfel, Daikin a lansat în 2014 prima generație de produse pentru segmentul rezidențial care folosesc exclusiv agentul frigorific R32.

În Europa compania are aproximativ 5.500 de angajați şi 12 fabrici de producție cu sediul în Belgia, Republica Cehă, Franța, Germania, Olanda, Italia, Turcia, Marea Britanie şi Spania.

Daikin este pe piața din România din 1994, având în prezent 40 de angajați și o rețea complexă de distribuitori, axați pe soluții comerciale, industriale și rezidențiale.

www.daikin.ro

Share0
previous post
Avantajele unui ventilator in baie
next post
6 greșeli de curățenie pe care le faci în apartament
Adina Meyers

Related posts

Se lanseaza cartea pentru copii

Adina Meyers2 martie 201013 iunie 2019

Dimineți magice printr-o apăsare de buton

Adina Meyers18 septembrie 201918 septembrie 2019

Rețetă delicioasă: Salată cu creveți, calamar, midii și dressing de iaurt și busuioc

Adina Meyers30 iulie 2020

Comanda Revista

Social Media

Fii la curent cu noutatile

Ramai la curent cu cele mai noi articole abonandu-te la newsletter-ul casamea.ro

Instagram

Please enter an Access Token

Cele mai citite

Design, confort și spațiu: de ce o canapea extensibilă e o investiție...

Adina Meyers12 mai 2025
12 mai 20250
Dacă în trecut canapeaua extensibilă era ceva ce desfăceai doar la ocazii speciale,...

Ce trebuie să verifici în contract atunci când cumperi un apartament? 5 aspecte...

Adina Meyers12 mai 202512 mai 2025

Urmareste-ne pe Facebook

Facebook

Articole Recente

Ce trebuie să verifici în contract atunci când cumperi un apartament? 5 aspecte esențiale

Adina Meyers12 mai 202512 mai 2025
12 mai 202512 mai 20250

Design, confort și spațiu: de ce o canapea extensibilă e o investiție inteligentă pentru casa ta

Adina Meyers12 mai 2025
12 mai 20250

3 modificări simple care îți fac mobilierul de bucătărie mai practic

Adina Meyers8 mai 20258 mai 2025
8 mai 20258 mai 20250

Idei de amenajare a terasei: transformă-ți spațiul exterior într-un colț de relaxare

Adina Meyers8 mai 20258 mai 2025
8 mai 20258 mai 20250

Cum să creezi un perete foto cu rame diferite

Adina Meyers8 mai 2025
8 mai 20250

Amenajari Interioare

  • Amenajari apartamente
  • Amenajari case
  • Case de vacanta
logo

SC Theta Proficiency SRL

[email protected]

Amenajari exterioare

  • Amenajare gradina
  • Balcon si terasa
  • Gradinarit

Link-uri Utile

  • Politica privind utilizarea cookie-urilor
  • Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal
  • Termeni si Conditii casamea.ro

Practic

  • Bricolaj
  • Amenajare bucatarie
  • Amenajare baie
  • Amenajare living
  • Amenajare dormitor
  • Amenajare camera copilului

Proiecte

  • Proiecte de casa
  • Finantare
  • Legislatie

Solutii Constructive

  • Legislatie
  • Proiecte si randari
  • Echipamente si materiale de constructii

Lifestyle

  • Retete
  • Calatorii
Copyright © 2023 - Casamea.ro Toate drepturile rezervate.
casamea.ro
FacebookInstagram
  • Amenajari Interioare
    • Amenajari apartamente
    • Amenajare baie
    • Amenajare bucatarie
    • Amenajare camera copilului
    • Amenajare dormitor
    • Amenajare living
    • Amenajari case
    • Case de vacanta
    • Mansarda
  • Acasa
  • Amenajari Exterioare
    • Amenajare gradina
    • Balcon si terasa
    • Gradinarit
  • Practic
    • Bricolaj
  • Solutii constructive
    • Legislatie
    • Proiecte si randari
    • Echipamente si materiale de constructii
  • Lifestyle
    • Decor
    • Retete
    • Calatorii
  • Recomandat de Editor
  • Cookie Policy
  • Privacy Statement
casamea.ro
Gestionează confidențialitatea

Pentru a oferi o experiență cât mai plăcută, noi și partenerii noștri folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca și / sau a accesa informații despre dispozitivul tău. Consimțământul față de aceste tehnologii ne va permite nouă și partenerilor noștri să procesăm date cu caracter personal, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site și să afișăm reclame (ne)personalizate. Neacordarea sau retragerea consimțământului poate afecta negativ anumite caracteristici și funcții.

Fă clic mai jos pentru a consimți la cele de mai sus sau pentru a face alegeri mai detaliate. Opțiunile tale vor fi aplicate doar pe acest site. Poți modifica oricând setările, inclusiv prin retragerea consimțământului, utilizând comutatoarele din Politica privind Cookie-urile sau făcând clic pe butonul de gestionare a consimțământului din partea de jos a ecranului.

Funcțional Mereu activ
Stocarea sau accesul tehnic este strict necesar pentru scopul legitim de a permite utilizarea unui serviciu specific solicitat explicit de abonat sau utilizator, sau pentru singurul scop de a efectua transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea sau accesul tehnic este necesar pentru scopul legitim de a stoca preferințe care nu sunt solicitate de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Stocarea sau accesul tehnic este necesar pentru a crea profiluri de utilizator pentru a trimite publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
Statistici

Marketing

Caracteristici
Mereu activ

Mereu activ
Gestionează opțiunile Gestionează serviciile Gestionează {vendor_count} furnizori Citește mai multe despre aceste scopuri
Gestionează opțiuni
{title} {title} {title}