Evenimentul aduce beneficii importante atat companiilor expozante cat si vizitatorilor, interactiunea dintre acestia avand impact direct asupra starii pietei de profil.
Ajuns la cea de-a XIa editie, Targul National Imobiliar reprezinta cadrul special creat in care o companie isi poate prezenta evolutia, realizarile si ofertele unui public direct interesat de entitatile economice ce activeaza in industria de real estate. Masura de pret aflata de aceasta data la indemana expozantului este feed-backul primit imediat de la potentialul client in privinta ofertei companiei, ce se coreleaza cu analiza directa a concurentei.
Pe durata celor 4 zile de manifestare, vizitatorului TNI i se ofera posibilitatea de a obtine o perspectiva de amploare asupra pietei imobiliare, de a compara in acelasi timp si in acelasi loc oferte din Bucuresti si alte zone de interes din tara. In plus, contactul direct cu cei mai mari dezvoltatori imobiliari, consilierea oferita de agentiile imobiliare si institutiile financiar-bancare faciliteaza alegerea variantei optime, fie ca este vorba de gasirea locuintei cautate, sau chiar a oportunitatii de a investi.
In perioade de recesiune economica s-a dovedit ca participarea la targuri si expozitii reprezinta metoda optima de promovare in vederea atingerii obiectivelor de marketing.
Marele avantaje in fata altor instrumente de marketing constau in:
· resurse minime, atat financiare cat si umane,
· concentrarea efortului pe o perioada limitata- 4 zile de expozitie-
· efort orientat asupra unui public deja atent selectat, ce indeplineste toate cerintele pentru a fi potential client
· interes mare din partea mass media
Aceasta metoda de promovare, daca este si corect instrumentata poate asigura companiei in cauza o baza de date valoroasa pe care angajatii pot lucra cel putin 6 luni, avand rezultate foarte bune.
Din moment ce participarea la Targul National Imobiliar (TNI) reprezinta un instrument optim de marketing, este necesar sa conducem discutia si catre spatiul teoretic.
In acest sens este demn de precizat ca marketingul are puteri decisive asupra succesului sau esecului unui business. Fara marketing, o companie sau un individ isi pierde vizibilitatea in fata consumatorilor. Fara vizibilitate, numarul clientilor actuali sau ai celor potentiali scade in ritm ametitor. Din moment ce un business are nevoie esentiala de clienti ca sa se dezvolte, marketingul de produs / serviciu reprezinta un must-do.
In acest mod, conceptul de marketing se reduce la vechea zicala: “ E nevoie de bani, pentru a face bani ! “.
In cazul participarii la Targul National Imobiliar (TNI) bugetul necesar in vederea atingerii obiectivelor de marketing este redus, iar doar 5 din avantajele promise sunt:
- Reducerea costurilor de participare cu 15 % discount pentru inscrierea pana cel tarziu 26 februarie 2010
- Promovarea companiei si a ofertelor imobiliare inaintea evenimentului in mass media de specialitate ( minim 50 de canale media conventionale & neconventionale )
- Contact direct cu minim 6.000 de potentiali clienti in perioada expozitiei
- Discutii cu peste 50 de jurnalisti ce deja si-au anuntat prezenta in cadrul manifestarii
- Acces la programul extensiv de conferinte pe teme imobiliare derulate in cadrul evenimentului
In perioade de recesiune este nevoie de o RE:gandire a strategiei de marketing, RE:inventare a imaginii companiei, RE:pozitionare in cadrul pietei de profil si RE:construire a mesajului transmis catre client.