Home

COSMETIC PLANT lansează gama superioară FaceCare cu formule inovative și ingrediente de ultimă generație

COSMETIC PLANT, al treilea cel mai important producător de pe piața cosmeticelor din România, lansează gama superioară FaceCare, un set de produse pentru îngrijirea tenului care are la bază ingrediente revoluționare, folosite în premieră de un producător român.  

Prin lansarea gamei FaceCare, COSMETIC PLANT înregistrează o premieră pe piața produselor cosmetice din România, folosind ingrediente revoluționare de ultimă generație și cu eficiență sporită: Olea Vitae PLF – ingredient inovator premiat cu Medalia de aur pentru inovație în cadrul In-Cosmetics Global 2019, cel mai important eveniment internațional în domeniul ingredientelor active pentru industria de cosmetice, Acid hialuronic 4D care combină 4 tipuri de acid hyaluronic cu mase moleculare diferite ce acționează în diferitele straturi ale pielii și CBD (canabidiol) – principiu activ din extract de cânepă, folosit pentru prima dată în România.

În această primă etapă, noua gamă este compusă din 9 produse: 5 creme antirid și 4 creme de hidratare, din care 2 creme pentru contur ochi și buze, 1 ser antirid și 1 gel intens hidratant.  

”Lansarea noii game FaceCare este unul dintre obiectivele pe care COSMETIC PLANT și le-a propus pentru acest an, ca urmare a strategiei de dezvoltare și de relansare a companiei. Astfel, ducem mai departe spiritul inovator al mamei mele, dna. Ileana Meșter, care a stat la baza nașterii acestei companii de familie, în 1991. Inovația și remodelarea continuă a portofoliului de produse sunt instrumente fără de care nu poți să ții pasul cu o piață atât de dinamică în care există o nevoie permanentă de a experimenta produse noi ca eficiență și diversitate. Vom continua lansările de produse și în perioada următoare, atât în categoria FaceCare cât și BodyCare, HairCare și SunCare. Mai mult, vom lansa alte categorii noi”, Dr. Susana Laszlo, co-acționar COSMETIC PLANT.

Ambalaj cu design modern și mai funcțional

Cercetările de piață cantitative au arătat că cea mai mare parte a consumatoarelor preferă recipientele din sticlă, care mențin produsul stabil și nu îi modifică caracteristicile inițiale. De aceea, noua gamă FaceCare folosește în totalitate sticla. Tot ca o noutate, aceste recipiente sunt prevăzute cu pompiță de dozare care previne risipa și permite o dozare igienică a produsului (doar cantitatea care urmează a fi aplicată pe ten intră în contact cu mâna, restul cremei nu).

”Noul ambalaj are finisări speciale și un design care atrage atenția de la distanță și care corespunde repoziționării brandului COSMETIC PLANT în categorie. Picătura, elementul central al noului design pentru cutii, este ”acel ceva” care povestește cel mai mult despre noi: știința de a doza optim picăturile ingredintelor pentru potențarea efectelor plantelor. Prin lansarea gamei FaceCare țintim o creștere de 25% în această categorie anul viitor”, Dr. Susana Laszlo, co-acționar COSMETIC PLANT.

COSMETIC PLANT este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea COSMETIC PLANT, cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi științei și a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.

Recunoaștere internațională

COSMETIC PLANT a urcat în ultimii ani pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection, Bruxelles. Între 2012 și 2018 a obținut în total 9 premii internaționale: 2 premii Gold, 3 premii Grand Gold care au fost recompensate cu International High Quality Trophy, 1 premiu German Beauty Award, 1 Silver și 1 Bronz.

În primăvara lui 2020, COSMETIC PLANT se va înscrie cu trei produse din noua gamă lansată recent la World Quality Selections, care va avea loc la Paris.

Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Carrefour, Cora – România Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, diverse lanțuri de farmacii și farmacii independente, Plafar și alte magazine naturiste din țară.

În prezent, portofoliul COSMETIC PLANT include peste 120 produse ce se pot achiziționa și de pe magazinul online al producatorului – www.cosmeticplant.ro

În 2018, cifra de afaceri a COSMETIC PLANT a fost de aproximativ 2.500.000  euro.

Articole similare

DIY: 8 decorațiuni pentru pereți

Sânziana Iaru

33 de idei practice pentru depozitarea incaltarilor in casa

casamea.ro

Pentru proiecte de reconditionare a suprafetelor din lemn urmeaza urmatorii pasi pentru lacuire lemn cu produse profesionale

comunicat de presa

Lasă un comentariu

one × four =