LifeStyle

Andreea Marin Banica lanseaza in Carrefour colectia pentru bebelusi Violet si cartea Pretuieste viata

Marti, 1 decembrie, ora 15:00, Carrefour Romania isi asteapta clientii pe aleea centrala a Carrefour Orhideea, cu o supriza pentru cei mici si pentru parintii lor: Andreea Marin Banica va face o prezentare a colectiei sale inovatoare pentru bebelusi, cu varsta pana in doi ani si va invita sa impartasiti  o parte din gandurile si experientele sale asternute in cartea „Pretuieste viata”, careia i-a imprumutat idei si mai ales sentimentele sale de dragoste de viata, bucuria de a trai printre oameni frumosi si dorinta de a se bucura de sanatate pentru minte, trup si suflet, de echilibru.

Violet by Andreea Marin Banica, prima linie  pentru bebelusi Irina Schrotter Kids, include o inovatie pe piata din Romania, un body extensibil special creat pentru pielea sensibila a celor mai mici dintre clientii Carrefour, precum si o colectie de hainute pentru botez, de calitate ridicata la preturi convenabile. Inovatia este asadar un body cu chilotel extensibil, elastic si in zona dintre picioruse, atat in latime cat si in lungime, o idee simpla care are, insa, avantaje ce fac mult mai usoara viata copilului, implicit si a mamei. Noul produs vine in intampinarea a trei probleme cu care se confrunta parintii din toata lumea oferind solutia pentru:

Ø      confortul copilului: chilotelul elastic se muleaza perfect pe scutecul si corpul micutului;

Ø      evitarea iritatiilor pielii fine a bebelusului, o mare problema inainte, mai ales ca el nu poate exprima, inca, ce il necajeste;

Ø      economie pentru parinti, pentru ca nou-nascutul creste in ritm rapid in primele luni de viata si masura hainutelor trebuie schimbata in permanenta: acest body cu chilotel extensibil poate fi folosit mai mult timp, marimea fiind ajustabila.

Fiind dedicat celor mai dragi si firave fiinte, acest proiect are in acelasi timp si o cauza umanitara: o parte din banii obtinuti in urma vanzarilor, vor fi donati pentru ajutorarea copiilor bolnavi. Astfel, orice parinte care cumpara un produs Violet va genera si o donatie, actul de cumparare fiind transformat in acelasi timp intr-un gest de suflet pentru un alt copil care nu se poate bucura de o familie iubitoare sau de sanatate.

Cartea Pretuieste viata e adresata in special mamelor, precum si tuturor celor care doresc sa invete din experientele unor femei deosebite care au reusit in viata. Este prima carte din colectia Albumele Andreei realizata in conditii grafice si de calitate excelente, asa cum ne-a obisnuit deja Andreea.  Adresata in special mamelor sau viitoarelor mame, precum si tuturor celor care doresc sa invete din experientele unor femei remarcabile care au cunoscut succesul pe toate planurile, cartea Pretuieste viata este un demers deopotriva personal, prin marturiile si  experienta Andreei Marin Banica, dar si complex, prin ideile valoroase ale specialistilor din diverse domenii care au scris pro-bono alaturi de Andreea, pentru ca profitul obtinut din vanzarea cartii va fi donat cauzei mamelor bolnave de cancer.

„Carrefour Romania a sustinut proiectul Andreei Marin imediat ce ne-a fost prezentat, vazand in el potentialul produselor de calitate cu care ne-am obisnuit deja clientii, dar si un mod de a-i ajuta indirect pe copiii cu probleme de sanatate, datorita cauzei umanitare care face parte din acelasi proiect. Ne asteptam astfel clientii, marti, 1 decembrie, ora 15:00 in Carrefour Orhideea, pentru a ne bucura impreuna de prezenta deosebita a Andreei Marin Banica si pentru a impartasi voiosia si atmosfera de sarbatoare care va umple magazinul. Suntem mandri bineinteles ca organizam si gazduim in acelasi timp doua lansari, a doua fiind cartea Pretuieste viata si ne asteptam la un public numeros! – Andreea Mihai, Director Marketing, Carrefour Romania.

Colectia Violet by Andreea Marin, precum si cartea Pretuieste viata vor fi disponibile in hypermarketurile Carrefour din Bucuresti (cu exceptia Carrefour Unirii si Vitantis), precum si in tara, in Carrefour Brasov, Constanta, Cluj, Iasi Felicia si Iasi Era, Pitesti, Braila si Ploiesti.

 

 

Related posts

CUSTO BARCELONA® reinventeaza conventiile design-ului pentru NESCAFÉ® Dolce Gusto®

Adina Meyers

Curățenia de toamnă se face mai ușor ca niciodată!

Adina Meyers

Finalistii sectiunii “Under 25” expun la Institutul Roman de Cultura si Cercetare Umanistica de la Venetia

Adina Meyers