Calatorii LifeStyle

Consumabile și accesorii pentru un confort sporit în camera de hotel

 

Fiecare lanț hotelier, pensiune sau casă de vacanță are responsabilitatea de a trata de fiecare dată clienții în cel mai călduros mod. Dar și de a le oferi cele mai bune condiții de cazare. La care se adaugă restul serviciilor HoReCa de care dispun. Pentru a realiza toate acestea la cel mai înalt nivel, este necesar ca spațiul de cazare să ofere mici produse și servicii. Astfel, șederea oaspeților să fie cât mai plăcută și confortabilă.

Initiativa de a oferi servicii de calitate este intotdeauna apreciata

Inițiativa de a oferi servicii de calitate este întotdeauna apreciată de cei care se cazează. Indiferent dacă vorbim despre produse pentru hoteluri, precum cosmetice hoteliere, prosoape și halate pentru hotel.

Aceste mici detalii pot face diferența pe termen lung. Persoanele care au avut o experiență plăcută cu un anumit hotel sau cu un lanț hotelier din HoReCa, cu siguranță se vor întoarce.

Niciodata nu trebuie subestimata impresia pe care o lasa produsele de calitate

Niciodată nu trebuie subestimată impresia pe care o lasă produsele de calitate folosite în spațiul hotelier. Fie că vorbim despre un halat calitativ, un prosop delicat la atingere, cosmeticele profesionale pentru îngrijirea pielii și duș sau chiar o pereche confortabilă de papuci pentru hotel. Toate acestea cântăresc mult în ochii oaspeților care se cazează la hotel.

Miciile gesturi, o curatenie si igiena perfecte, pot face diferenta

Miciile gesturi, împreună cu o curățenie și igienă perfecte, pot schimba într-adevăr imaginea hotelului. Însă și atitudinea angajaților are un rol important. Un hotel care nu a mai fost renovat de-a lungul anilor și care își arată vârsta nu este foarte atrăgător pentru oaspeți. O investiție în mobilier nou, reîmprospătarea pereților cu lavabil și produsele calitative sunt necesare pentru păstrarea unei imagini impecabile.

Customer service excelent

Oferirea unui customer service excelent, dublat de un răspuns prompt prentru rezolvarea oricărei situații sunt factori care fidelizează clienții. Aceștia vor ști că se pot baza pe suportul personalului.

Camera de hotel este foarte importanta

Atunci când o persoană călătorește în interes de afaceri, camera de hotel devine foarte importantă. Aceasta ar trebui să dispună de o zonă de lucru plăcută și desigur, de conectivitate la internet wireless. În plus, un televizor cu ecran mare, un ibric de cafea și alte facilități precum un mini frigider, vor fi apreciate de toți oaspeții.

Majoritatea oaspetilor in interes de munca isi doresc sa calatoreasca cu un bagaj mic

De asemenea, pentru călătoriile de muncă, majoritatea oaspeților își doresc să călătorească cu un bagaj cât mai mic. De aceea, este esențial să știe că se pot baza pe consumabilele și cosmeticele hoteliere oferite. Pentru a nu fi nevoiți să plece de acasă cu șampon, gel de duș, săpun, cremă de față, balsam sau mască de păr, uscător de păr, kit-uri dentare sau de bărbierit și multe alte elemente. Acestea ar trebui să fie puse la dispoziția clienților în camera de hotel.

Trebuie avut in vedere o gama larga de produse pentru hoteluri

Atunci când îți însușești responsabilitatea de a oferi servicii hoteliere calitative, trebuie să ai în vedere o gamă largă de produse pentru hoteluri pe care să le pui la dispoziție oaspeților, precum halate, creme de corp, săpun lichid și alte accesorii. Astfel, clienții vor avea încredere în serviciile oferite, vor reveni și vor recomanda cu drag locația.

Related posts

Casute din lemn cu gradina, pentru batranii dintr-o comuna brasoveana

Adina Meyers

Revista Casa Mea vă așteaptă la târgul Ambient

Adina Meyers

Vitalitate si stralucire pentru parul tau in doar 8 minute*: noul Volum` 24 Respectissim

Adina Meyers