Amenajare baie

Partenerul care transformă spațiile publice într-un reper architectural, Kuma

Kuma – concepe și produce lavoare și în vremuri de criză, cu toate măsurile de precauție luate pentru angajații săi. Este compania care a decis să lucreze și în aceste vremuri, cu tot personalul, evident în schimburi, astfel încât distanțarea fizică să se realizeze.

Deseori, lavoarul, un element indispensabil în majoritatea proiectelor de amenajare a spațiilor publice și zonei de dezvoltare, în general, este un obiect de design “emblemă” pentru acestea. Forma, materialul, culoarea și designul lavoarului trebuie alese cu atenție, astfel încât să îmbine cât mai inspirat aspectele funcționale și estetice. Acest element de design foarte vizibil, poate arăta grija pentru design, calitate și funcționalitate acordată întregului proiect. Nu întâmplător, spațiile publice devin rapid un reper architectural, care încorporează cele mai noi concepte și tehnologii Campus Kumacampus.

În ultimii ani, KUMA a reuşit să satisfacă cele mai exigente cerinţe ale clienţilor, plasându-se, astfel, în preferințele dezvoltatorilor.

În amenajarea spațiilor, datorită esteticii și simțului practic,  KUMA este partenerul de încredere, atât în interioare rezidențiale, cât și cele publice. Compania daneză, care produce lavoarele/conceptele în România, demonstrează o abilitate impresionantă de a răspunde cerințelor complexe ale sectorului de dezvoltare imobiliară, datorită gamei sale largi de produse și a capacității de personalizare a acestora.

Campus Kuma

Faptul că designul și tehnologia de producție sunt daneze, reprezintă o garanție în plus a calității, o amprentă care trebuie protejată. De aceea, pentru a garanta cea mai bună calitate, specialiștii KUMA analizează cu grijă, în fabrica din Prahova, fiecare etapă a procesului de producție, de la concept, la produsul final. Dorința de a respecta cerințele specifice ale clientului duce la modele inovatoare. Acest lucru se observă cu ușurință în conceptele KUMA. Elemente de design care radiază pasiune, pentru o impresie puternică, de lungă durată.

Putem spune cu adevărat că sloganul KUMA „Fii Diferit. Alege Designul. Alege KUMA” se bazează pe principiile fundamentale ale companiei: angajamentul de a crea calitate și convingerea că designul, înseamnă capacitatea de a înțelege nevoile clientului, pentru a rezolva un proiect cu integritate și claritate. Iar acest lucru va fi întotdeauna apreciat.

Twin dublu quarţ

 Pe lângă versatilitatea rezultată din capacitatea de producție, care permite integrarea unei mari varietăți de forme de boluri, un alt atu al companiei, îl reprezintă flexibilitatea oferită de o paletă largă de culori uluitoare. Toate materialele KUMA sunt testate şi au declaraţii de performanţă, astfel încât clienţii KUMA să se poată familiariza cu proprietăţile acestora şi cu modul în care trebuie să le întreţină.

 

Cozy este un mod de viață. Probabil ați auzit deja de cuvântul și fenomenul danez, „hygge”, până acum. Scandinavii iau în serios confortul, iar asta se reflectă cu siguranță în modul în care amenajează spațiile și tipurile de materiale folosite. Este vorba despre utilizarea texturii pentru a crea căldură, așa cum și KUMA face prin conceptele sale. Elemente de design semnate KUMA, simple și organice, caracteristice stilului scandinav, sunt un frumos fundal pentru toate aceste lucruri.

Adresabilitatea produselor KUMA este vastă, de la băi simple, devenite adevarate spa-uri, până la spații publice din office building-uri, mall-uri, aeroporturi, școli, spitale. Nu în ultimul rând hoteluri cu piesele de rezistență și conceptele KUMA Hotel, cu care s-a intrat pe piața din România acum 20 de ani.

Dezvoltatorii care optează pentru brandul KUMA, aleg în general, un design minimalist și forme de lavoar turnate continuu cu blatul, unul dintre punctele forte ale companiei. Lavoarul și blatul turnate în suprafață continuă, previn acumularea de murdărie și facilitează curățarea, aspect esențial, mai ales pentru spațiile publice.

Conceptele de design custom-made, sunt esenţiale pentru armonia vizuală, astfel KUMA permite fiecărui client să își poată proiecta propriul spațiu, având posibilitatea de a alege din peste 80 de forme de boluri, 10 grupe de material și peste 75 de culori, toate produsele având certificare europeană și declarații de performanță.

 

KUMA – PARTENER de încredere pentru piața proiectelor din România

La nivel de grup, KUMA a luat decizia strategică pentru piața proiectelor, de a fi proactivă în crearea preferinței pentru produsele KUMA la toate nivelurile lanțului valoric. Acest lucru se materializează prin intermediul dialogului direct cu firmele de arhitectură, prin participarea la târguri și evenimente de profil și prin parteneriate cu distribuitorii care nu permit oferirea unor produse similare, de calitate inferioară.

Fii diferit! Alege un concept diferit, un design care îmbunătăţeşte senzaţia tactilă, oferind, în acelaşi timp, un efect vizual unic. Alege un produs cu finisaj inconfundabil şi original, care transformă spațiul într-un reper architectural!

 

Related posts

Cum să-ți faci mobila de baie să fie rezistentă la apă

Adina Meyers

Elemente cheie pentru o baie modernă – Ce obiecte nu ar trebui să lipsească?

Adina Meyers

4 pasi simpli pentru sortarea rufelor

Adina Meyers