LifeStyle

Praktiker România continuă procesul de remodelare cu încă patru magazine redeschise sub noul concept

Praktiker, cel mai cunoscut brand de Do-It-Yourself (DIY) din România, continuă procesul de remodelare a reţelei, iniţiat la începutul acestui an, şi redeschide pe 28 octombrie încă patru magazine „reamenajate” în Bucureşti şi în ţară.

Primul magazin Praktiker remodelat a fost cel din Vitan, a cărui redeschidere a avut loc în luna iulie. Cumpărătorii din această zonă a Bucureştiului au putut astfel să descopere în magazinul Praktiker din Vitan o nouă experienţă la cumpărături, cu acces mai rapid la produsele căutate, la idei de amenajare şi la informaţii suplimentare despre produse, prin intermediul afişelor de vânzare prezente la faţa locului. În luna octombrie a acestui an, Praktiker extinde această experienţă la nivel naţional, prin redeschiderea magazinelor din Cluj, Iaşi şi Timişoara, dar şi la nivelul Bucureştiului, prin Praktiker Militari.

„Clienţii magazinelor Praktiker din cele patru oraşe au ocazia să se bucure de o nouă experienţă de cumpărare. Remodelarea fiecărui magazin reprezintă o investiţie de 400.000 de euro din partea companiei şi este un proces pe care îl implementăm ca urmare a dorinţei de a avea mereu clientul în centrul preocupărilor noastre de dezvoltare, de a îmbunătăţi experienţa pe care acesta o are la cumpărături în magazinele Praktiker. De altfel, tot în acest an, am pus la dispoziţia cumpărătorilor magazinul online www.praktiker.ro, prin care aceştia îşi pot achiziţiona produsele necesare amenajării locuinţei într-un mod simplu şi rapid”, afirmă Isabelle Pleska, Director General Praktiker România.

Toate magazinele remodelate au acelaşi concept, cumpărătorii putând să testeze o nouă abordare a procesului de achiziţie, pentru o experienţă completă de cumpărături. Printre principalele schimbări se numără:

Introducerea unor game de produse noi, mai potrivite cu aşteptările clienţilor din toate categoriile: entry, middle sau high;
Concept nou de semnalistică în magazin: afişele de orientare, cele de preţ şi promoţiile sunt mai vizibile, mai dinamice şi mai uniforme;
Strategie nouă de merchendising: produsele sunt aranjate la raft astfel încât să faciliteze procesul de alegere şi achiziţie;
Informaţii locale de vânzare pentru produsele care necesită detalii suplimentare la achiziţie;
Zone expo îmbunătăţite, de unde clienţii se pot inspira pentru idei de amenajare.

În magazinele remodelate, clienţii pot comanda online pe www.praktiker.ro şi pot răsfoi cataloagele Praktiker pentru inspiraţie la cumpărături, pe un ecran tactil tip „INFO POINT” amplasat direct în magazin.

Procesul de remodelare va continua cu alte locaţii Praktiker, urmând ca până la sfârşitul anului 2017, retailerul să replice acest concept în toată reţeaua.

 

 

 

Related posts

Locuințele noi s-au scumpit în majoritatea statelor europene în 2019

Adina Meyers

(P) Grupul Floria lansează cea de a doua florărie din cadrul unui mall, în Băneasa Shopping City

Adina Meyers

Cele mai bune articole de papetărie și birotică pentru casă și birou

Adina Meyers