Brico Depot continua procesul de transformare pentru inca sase magazine Bricostore din cele 15 achizitionate in aprilie anul trecut, ducând mai departe misiunea de a integra personalul si a transforma magazinele dupa formatul de succes Brico Depot al Kingfisher.
Lucrarile au inceput pe 17 august la magazinul din Chiajna (Militari) si sunt acum in desfasurare, in timp ce transformarea unitatilor comerciale din Ploiesti, Pitesti, Brasov, Arad si Oradea a inceput la data de 31 august. Se estimeaza ca intregul proces va dura aproximativ trei luni pentru fiecare magazin si va fi bazat pe o noua strategie la nivel operational dar si de marketing si comunicare.
„Din iunie anul trecut lucram pentru a aduce formatul Brico Depot in România. Pâna acum am transformat doua magazine, Orhideea si Pantelimon, iar acum continuam cu alte sase, in tara. Suntem mândri de rezultatele celor doua depozite din Bucureşti, care şi-au deschis uşile pentru atât de multi cumparatori, cât şi de munca depusa de catre echipele noastre pentru obtinerea acestor rezultate. In fiecare zi, din ce in ce mai multi clienti descopera universul Brico Depot şi se bucura de o experienta DIY unica. Echipele celor doua unitati comerciale deja operationale s-au adaptat rapid la noul concept si il aplica cu succes, gratie intelegerii exhaustive si a determinarii de a trece la un nivel superior de profesionalism. Indata ce vom incheia transformarea celorlalte magazine, acest scenariu se va perpetua si la restul echipelor. Toti angajatii nostri au in comun entuziasmul si pasiunea de a-i ajuta pe clienti sa-si amenajeze casele”, spune Patrick Papot, Deputy CEO Romania, Brico Depot.
Brico Depot, detinut de compania britanica Kingfisher plc, opereaza in prezent cu doua magazine in Bucuresti, in zonele Pantelimon si Orhideea.
Modelul de afaceri al Brico Depot se bazeaza pe un concept ce combina cu succes filosofia preturilor mici, garantia calitatii si volumele industriale. Clientii vor gasi intotdeauna produsele esentiale pentru proiectele lor DIY si de renovare, in cantitati mari, la preturi mici in fiecare zi.
Politica prețurilor mici, menținuta prin serviciul de autoservire si produse in cantitati industriale, este reflectata si prin sloganul – „Depocratia preturilor mici”.
Fidel promisiunii sale, Brico Depot nu realizeaza promoții, care pot crea confuzie in rândul clienților şi dificultati in compararea ofertelor de pe piața; politica Brico Depot este de a tine pasul constant cu dinamica ofertei comerciale prin introducerea produselor „Arivaj”.
Ce este un „Arivaj”? Un produs vândut in cantitate limitata, care nu se gaseste in gama permanenta, vândut la un preț foarte mic, sub media pietei.
Depozitele sunt structurate intr-un format usor de parcurs, cu trei zone principale – materiale de construcție şi renovari, amenajari interioare şi unelte necesare pentru realizarea lucrarilor – si isi deschid usile in fiecare zi de la ora 07:00.
In cadrul fiecarui departament, lucratorii comerciali specializati, sunt intotdeauna prezenti cu informații utile, pentru a-i ajuta pe clienti sa ia cele mai bune decizii, potrivite nevoilor specifice fiecaruia si proiectelor DIY pe care le deruleaza.