Catalogul IKEA 2013 aduce o noua abordare continutului, dar si o dimensiune interactiva, menite sa ofere mai multe solutii si inspiratie.
Da o noua viata casei tale este tema catalogului IKEA 2013. Produse noi, solutii inovatoare si combinatii inedite, care propun perspective noi si aduc un suflu nou locuintelor, se regasesc in cele 328 de pagini ale noului catalog.
La catalog nou – organizare noua
Noua structura a catalogului este inspirata din viata de zi cu zi de acasa a oamenilor. Reorganizarea catalogului se bazeaza pe activitatile pe care le faci acasa, nu pe camerele din casa. „Unele case nu au mai mult de o camera. Aceasta camera reprezinta atat locul in care mananci, locul in care lucrezi, dar si locul in care dormi. Asa ca ne-am indepartat de ceea ce defineste un dormitor sau o camera de zi si ne-am concentrat pe ideea de dormit, de organizare, de gatit sau de relaxare. Astfel, inspiratia e mai usoara ca niciodata”, declara Mihaela Muresan, Marketing Manager IKEA Romania.
Prima jumatate a catalogului este acum impartita in 7 categorii: Gasesti usor!, Somn usor!, Nu uita de tine!, Gateste cu placere!, Pofta buna!, Spor la treaba!, Lasa grijiile deoparte!.
Cea de-a doua parte a catalogului prezinta cititorilor game extinse de produse pentru o mai buna comparatie a stilurilor si preturilor acestora.
In premiera, anul acesta, catalogul IKEA 2013 depaseste marginile paginilor tiparite si aduce mai multa interactiune. „Avem atat de multe de spus, incat anul acesta am dezvoltat o aplicatie care ne permite sa oferim un continut ce depaseste cele 324 de pagini ale catalogului, invitand utilizatorii intr-un showroom online interactiv”.
Aplicatia este disponibila gratuit pentru telefoanele si tabletele ce utilizeaza sistemele de operare Android si I0S. Paginile catalogului care au pe ele simbolul unui smartphone pot fi scanate pentru ca cititorul sa aiba acces la informatii suplimentare care vor intregi experienta catalogului cu multe alte idei si inspiratie. Noua aplicatie ofera continut multimedia extins, precum galerii de imagini, filme pline de inspiratie, povesti ale designerilor sau chiar vizualizari 3D interactive si X-Ray ale produselor. „Schimba perdelele, fii creativ si uita-te chiar in spatele usilor inchise ale dulapurilor”, acesta este indemnul celor de la compania IKEA pentru clientii sai.
Tema catalogului se regaseste si in decorul de pe coperta. In rolul principal este fotoliul MK, o piesa de mobilier creata in 1951 si care apartine chiar lui Ingvar Kamprad, fondatorul companiei IKEA.
Fotoliul este redecorat cu o husa noua si insufletit cu accesorii moderne, primind astfel un suflu nou.
Si pentru ca fotoliile clasice cu spatar inalt si brate in forma de aripa sunt preferatele multor consumatori, fie ca urmaresc un film la televizor, ca citesc un roman sau ca lucreaza la laptop, designerii IKEA au creat o versiune imbunatatita a modelului clasic, disponibil in doua culori diferite, cu un nou nume: STRANDMON.
Harta interactiva a distributiei catalogului in Bucuresti si imprejurimi va fi din nou disponibila pe website-ul www.IKEA.ro incepand cu 20 august. Iar de Ia 1 septembrie, noul catalog va fi si el disponibil in format digital pe www.IKEA.ro.
La nivel international, catalogul IKEA 2013 se tipareste in 211 milioane de exemplare, distribuite in 43 de tari, in 29 de limbi si in 62 de editii. Este valabil un an, de la 1 septembrie 2012 pana la 25 august 2013.